Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Søgemaskineoptimering (SEO) hjælp & gode råd"

Hmm, kan det betale sig?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
Amino-karma 254
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. jun 10
Indlæg ialt: 60
Amino Plus

Skal til at starte min linkbuilding og kan slet ikke vente med at komme i gang -måske det har ændret sig efter et par hundrede artikler:D Eitherways, jeg har fået tjek på de fleste does and donts, men tænkte på følgende:

Når jeg nu går i gang på diverse linkkataloger, overvejede jeg at skrive to artikler på hvert katalog. I mit tilfælde et om at skifte el-selskab og et om at spare på energien. To forskellige områder, men kan det give bagslag?

Tak!
Håber i nyder en af årets varmeste dage..

Amino-karma 10.011
Fra København SV
Tilmeldt 2. aug 10
Indlæg ialt: 2.236
Amino Plus

Hej Casper.

Nu er linkkataloger jo ikke så meget værd som e har været før i tiden, og jeg tror at de kommer til at miste endnu mere værdi for linkbuilding.

Ud over det, er det fint at skrive 2 forskellige artikler, de skal bare være unikke, teksten skal ikke være den samme, kan ikke rigtig se hvorfor det skulle være en dårlig ting.

Freelance grafiker | Logo designer | Grafisk designer - Visuel Identitet til dig der tager sin virksomhed seriøst.

Amino-karma 2.118
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 4. maj 12
Indlæg ialt: 346
Amino Plus
Jakob Bank
Fra Bank under bordet
Skrevet 19-08-2012 kl. 09:54

Ikke i sig selv.

Det kan det til gengæld at lave for mange links af samme type (fx fra kataloger eller databaser) for hurtigt efter hinanden.

Miks det op med relevante forumindlæg, egne blogindlæg, gæsteblogindlæg, blog-kommentarer, sociale medier osv., så minimerer du din risiko.

Hvad er bedre end en flot hjemmeside? En hjemmeside, der skaber kunder.

Jeg gør det, der virker. Ikke det, man "bør" gøre.

Amino-karma 10.011
Fra København SV
Tilmeldt 2. aug 10
Indlæg ialt: 2.236
Amino Plus

En ting mere. Når det er du bruger ankertekst. Lad os sige dit ord er "Energi" jamen så kom med flere forskellige variationer:  Energi, god energi, billig energi osv..

Freelance grafiker | Logo designer | Grafisk designer - Visuel Identitet til dig der tager sin virksomhed seriøst.

Amino-karma 64.631
Fra KOKKEDAL
Tilmeldt 6. jun 08
Indlæg ialt: 15.358

kør der ud ad med at forbedre alt

start gerne med siden få social medier på den en god ide google plus og facebook

skrive alt muligt unikt ud skrive presse meddelers med mere

få en video på siden

blog løs på siden

i alt bare give den fuld energi man bliver aldrig færdig med at forbedre sig  ekstra ideer her http://www.amino.dk/forums/t/169188.aspx

følge min udvikling poledanser her  knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig 

Amino-karma 254
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. jun 10
Indlæg ialt: 60
Amino Plus
Jeg går i gang med dobbelt linkbuilding, tak for jeres svar..
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)

RSS-feed