Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemme-virksomhed og internet

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'ere!

Jeg ved godt at dette emne tidligere er omtalt i andre debatter, men jeg har ladet mig fortælle at dette område har fået nye regler (blandt andet findes multimedia-skat ikke længere eller??.

- Min status:
Jeg har egen enmands-virksomhed hvor jeg laver hjemmesider, både design og programmering. Jeg arbejder hjemmefra, og har selvfølgelig internet som bruges til mit arbejde også.

- Mit Spørgsmål:
Kan jeg trække alle/dele af mine udgifter til internet fra i skat? Ja og få momsen tilbage, for den sags skyld?

Hilsen

Revilo

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du vel ikke når det bliver brugt privat også? 

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Et godt råd: Få dig en revisor. Det koster ikke voldsomt meget til en enkeltmandsvirksomhed. Tilgengæld ved en revisor præcis hvad du kan og ikke kan trække fra. Så skal du ikke bruge energi og tid på det - og du er sikker på at overholde reglerne. Min revisor har sparet mig mange penge i skat for ting jeg ikke havde tænkt over kunne trækkes fra.

\Mikkel

Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for rådet.

Da min virksomhed er noget jeg har 'ved siden af' og blot er en slags 'Hobby-virksomhed' er min omsætning kun på omkring 20-30 k om året. Der er stort set ingen udgifter og er blot i tvivl om denne. Det ville derfor være rart ikke at skulle bruge penge på revisor jeg sagtens kan klare regnskaberne selv.

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Selv da jeg lå på 20-30 k om året tjente min revisor sig næsten ind, så jeg ville stadig overveje det :-)

Men der er da heldigvis hjælpsomme revisorer her på amino også, så mon ikke du får svar på det specifikke spørgsmål fra folk med faglig viden her.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)