Køb et Amino Sponsorlink
larsholmgaard.dk: Tom Frank Christensen:Enig - men en webside der kan gemme alle dine URL's og checke dem med et klik... Det er lettere end at checke 25 sider i en browser Ah, ja - det er smart! Kan man se historik for hver enkelt domæne også?
Tom Frank Christensen:Enig - men en webside der kan gemme alle dine URL's og checke dem med et klik... Det er lettere end at checke 25 sider i en browser
Ah, ja - det er smart! Kan man se historik for hver enkelt domæne også?
Nu har jeg lavet så historik gemmes på Pagerank check...
Men kun hvis PR har ændret sig - gemmes der en ny entry.
Jeg skal nu have lavet fremvisningen af det.
Global internet radio · Overvåg de større danske handelssider · Onsdags lotto - en hobby side
Jeg har "bare" fulgt de råd og den vejledning jeg har fået her inde på Amino og så ved hjælp af SEO-LEX lightversion (gratis) fra Thomas Rosenstand og SEO 2.0 light (også gratis) fra Mikkel DeMib
Og så har jeg ellers bare øvet mig og er blevet ved og ved med at prøve nye vinkler på tingene.Ja og så har jeg ellers ventet.
/Jens
Simon Hansen:Så føler man sig lidt stolt fordi man har en PR2-blog :)
Det er da fedt! Tillykke med det.
Jeg havde ellers i lang tid stirret på det der 0 der bare grinede af mig i toolbaren :-)
Fedt!
Tak for det Mikael og den Amino bruger der har lavet den :-)
Det er da en god gave at komme hjem til :-) Tillykke
Det er godt gået med jeres pagerank 3-4!
Det er så vidt jeg ved ekstremt svært at komme over 3 da det er noget nær en 100 dobling af indgående links eller noget i den retning.
SEOMoz's Rand Fishkin har lavet en video om det.
http://www.youtube.com/watch?v=sE7-0kYmz3o&feature=g-all-u
TomN: Du kan finde nogle gratis seo værktøjer som jeg har skrevet lidt om, PR er i bunden af artiklen, og installer du den så klare den alt for dig, det er nemt og så skal du ikke side og indtaste domæne i et værktøj, men den viser det hver gang du er på en side. Håber du får PR 3 næste gang de opdater, ;)
Du kan finde nogle gratis seo værktøjer som jeg har skrevet lidt om, PR er i bunden af artiklen, og installer du den så klare den alt for dig, det er nemt og så skal du ikke side og indtaste domæne i et værktøj, men den viser det hver gang du er på en side.
Håber du får PR 3 næste gang de opdater, ;)
Tak for det. Ja det håber jeg også :-)
Tom Frank Christensen: Nu har jeg lavet så historik gemmes på Pagerank check... Men kun hvis PR har ændret sig - gemmes der en ny entry. Jeg skal nu have lavet fremvisningen af det. Supercool - det er sgu da hurtig respons! :D
Er du sulten?
Så fremvises tidligere google pagerank på siden
Jeg takker og bukker!Havde set Thomas's bog der, men kunne ikke finde den igen!Den fra Mikkel er ny for mig :-)
Jeg skal lege !
Tak!Og flot du fik ranking! Jeg har stadig 0 på alle mine..
Deltager i Affiliate DM 2012.Roder med affiliate og passer min udd. som programmør.