Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så måtte vi afmelde CVR :(

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

I går måtte jeg og min makker afmelde vores CVR nummer.

Jeg står i den meget uheldige situation at jeg er blevet fyret fra mit deltidsjob.

Vores webshop kunne ikke generer nok til overskud, endnu, vi har trods alt kun været i luften i et år.

Og eftersom man jo ikke kan få nogen form for offentlig støtte, når man har et CVR nr. var vi nødt til at afmelde det.

På mandag skal jeg så ned til Kommunen og tigge. (Jeg er dælme ikke meget for det!)

Men sådan er vores system jo desværre skruet sammen. Personligt synes jeg på ingen måde at det giver nogen mening, at man har et CVR nr. betyder jo ikke at så kan man bare klarer sig selv! Alle vores momsregnskaber og vores 1. årsregnskab viser jo tydeligt, at vi ikke endnu kan hive en eneste krone ud til os selv.   

Thats life :(

God vind derude.

P.S Det var ikke Media-appster.dk, det er stadig i fuld gang ;)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor ikke bare finde et andet job, i stedet for at give hurtigt op?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tro mig jeg søger på livet løs, men de hænger sku ikke på træerne, det ved de fleste.

Og huslejen betaler jo ikke sig selv.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Op på hesten igen! 

God vind herfra 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Media-Appster:

Tro mig jeg søger på livet løs, men de hænger sku ikke på træerne, det ved de fleste.

Det har jeg aldrig rigtigt været enig i det der, men kan desværre ikke komme med en god løsning. Huh?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du undersøgt muligheden for at tage en uddannelse via SVU-ordningen, der må du gerne køre firmaet videre samtidigt.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Iflg DA er der masser af ledige job at søge....

http://www.b.dk/nationalt/da-der-er-masser-af-job-til-de-ledige?page=1#comments:true;page:1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Media-Appster:
På mandag skal jeg så ned til Kommunen og tigge

 

Se på det som en forsikring du har indbetalt til via skatten og nu gør brug af. Det har intet med tiggeri at gøre!.

/Henrik

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu kender jeg ikke hvordan dit liv er skruet sammen, eller hvordan din økonomi er, men du kunne have tilmeld dig en SU berettige erhvervsuddannelse og fået SU som udeboende på ca 5.500 om måneden. Har du børn, ville det være højere.
Har du ikke børn, vil du få ca 10.500 af kommunen.

Jeg blev selv fyret, efter jeg havde vundet min skattesag. Jeg valgte at starte min virksomhed, her i min opsigelsesperiode og så søge vikarjob.
Så jeg skal til samtale om et 25 timers rengøringsarbejde, som gør at jeg kan drive min virksomhed, samtidig med jeg kan få smør på brødet herhjemme.

Måske du kunne få et midlertidigt arbejde, her igennem Amino, nogen timer om ugen. Er der flere af dem, kunne du have beholdt dit firma.

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Du er heldig at du ikke står i en fagforening. Hvis du havde været medlem i Dana, havde de nok været færdig med din sag til Jul. Tror også det bedste for dig vil være at tage et hvilken som helst fuldtids job du kan finde. Du kan vel ikke få ret meget fra Kommunen når du kun har haft et deltidsjob.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)