Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Start af selvstændig virksomhed

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Alt det andet om at starte virksomhed"

Må man give gratis markedsføring til spisesteder, oplevelser, ophold, transportmidler og rejsebureauer i DK?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
Amino-karma 551
Tilmeldt 2. okt 11
Indlæg ialt: 147

Skrevet 17-08-2012 kl. 11:26

Mit spørgsmål går på om det er ok at fremvise virksomheders navn, adresse og telefon nr. uden at man skal have samtykke fra virksomheder inden?

F.eks. lidt som andre adresse oplysningsbureauer, hvor det i denne situation skal bruges til www.tjekdanmark.dk - Jeg vil gerne vise oplysninger om spisesteder, oplevelser, ophold, transportmidler og rejsebureauer i Danmark.

Er det lovligt eller skal man have en form for godkendelse fra virksomhederne selv?

På forhånd tak for hjælpen Aminoer.

Mvh. Lasse

Gratis markedsføring til oplevelser, spisesteder, ferieophold, transportmidler og rejsebureauer i Danmark www.tjekdanmark.dk

Amino-karma 551
Tilmeldt 2. okt 11

Lasse
Skrevet 17-08-2012 kl. 15:04

Bump?!

Gratis markedsføring til oplevelser, spisesteder, ferieophold, transportmidler og rejsebureauer i Danmark www.tjekdanmark.dk

Amino-karma 18.813
Fra Korsør
Tilmeldt 26. feb 09
Indlæg ialt: 3.784
Amino Plus

Det er ok - ingen tilladelse nødvendig.

Spar både tid og penge : Køb billigt slik online

Alt om Thailand - se mere på Tursiden.dk

Amino-karma 291
Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 20. okt 11
Indlæg ialt: 78

Jeg har selv været i lignende situation, og hvad jeg er kommet frem til er at hvad der er på nettet må godt gengives. 

Dvs. Oplysninger fundet forskellige steder fra, og så samlet et nyt sted. (Selvfølgelig ikke kopieret) :)

Amino-karma 551
Tilmeldt 2. okt 11

Lasse
Skrevet 17-08-2012 kl. 16:40

Tak skal i have. For at være helt sikker og på den rette side af love, behøver man heller ikke skrive hvor man har fundet virksomhedernes oplysninger? Tage højde for reklamebeskyttet virksomheder? eller være nødsaget til at informere virksomheder om at de vises på hjemmesiden?

Amino-karma 551
Tilmeldt 2. okt 11

Lasse
Skrevet 18-08-2012 kl. 17:34

Bump?!

Amino-karma 551
Tilmeldt 2. okt 11

Lasse
Skrevet 20-08-2012 kl. 09:32

Er der nogen af jer der kender til disse regler og retningslinier?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)

RSS-feed

Start af selvstændig virksomhed er venligst sponseret af: