Køb et Amino Sponsorlink
Mit spørgsmål går på om det er ok at fremvise virksomheders navn, adresse og telefon nr. uden at man skal have samtykke fra virksomheder inden?
F.eks. lidt som andre adresse oplysningsbureauer, hvor det i denne situation skal bruges til www.tjekdanmark.dk - Jeg vil gerne vise oplysninger om spisesteder, oplevelser, ophold, transportmidler og rejsebureauer i Danmark.
Er det lovligt eller skal man have en form for godkendelse fra virksomhederne selv?
På forhånd tak for hjælpen Aminoer.
Mvh. Lasse
Gratis markedsføring til oplevelser, spisesteder, ferieophold, transportmidler og rejsebureauer i Danmark www.tjekdanmark.dk
Bump?!
Det er ok - ingen tilladelse nødvendig.
Spar både tid og penge : Køb billigt slik online
Alt om Thailand - se mere på Tursiden.dk
Jeg har selv været i lignende situation, og hvad jeg er kommet frem til er at hvad der er på nettet må godt gengives.
Dvs. Oplysninger fundet forskellige steder fra, og så samlet et nyt sted. (Selvfølgelig ikke kopieret) :)
Sammenlign priser på campingpladser i dk og find billig camping
Tak skal i have. For at være helt sikker og på den rette side af love, behøver man heller ikke skrive hvor man har fundet virksomhedernes oplysninger? Tage højde for reklamebeskyttet virksomheder? eller være nødsaget til at informere virksomheder om at de vises på hjemmesiden?
Er der nogen af jer der kender til disse regler og retningslinier?