Køb et Amino Sponsorlink
Jeg sider og skal have lavet mig en kort PDF som jeg kan sende ud til potetientielle kunder. Hvordan skal en sådan stilles op ? Min tanke er den højst fylder en sides penge.
Er der evt. nogle som har mod på at hjælpe mig med dette ?
i kan læse mere om mit firma her : www.kaffehjørnet.dk
Du må meget gerne slå funktionen til, så jeg du tillader at andre brugere kan sende dig en privat besked. Du kan gøre det under "Ret profil" >> "Debatindstillinger" - og så bare nede i bunden.
Du må gerne sende mig en privat besked, når du har gjort det - så har jeg et super forslag til en løsning.
Med venlig hilsen
Patrick
Det er hermed gjort. Ellers kan jeg fanges på mail@kaffehjoernet.dk
HejDet giver ikke umiddelbart mening blot at udsende en firmaprofil. Folk vil ikke vide, hvordan de skal reagere på den, og den vil blot ryge med papriaffalet ud.Lav i stedet et godt tilbud og send et salgsbrev, som du efterølgnede følger op pr. telefon.
Du kan læse her, hvordan du svinger et effektivt salgsbrev sammen: http://www.amino.dk/blogs/kjersogdin/archive/2009/09/02/s-230-lg-pr-brev.aspx
Venlig hilsen
Hans
Jeg sælger mit fede hus - klik på billedet og se mere.
- Tekstforfatter med uddannelse, ekspertviden og mange års erfaring - kjer@kjers.com
- Partner i Tekstspot.dk - Landets bedste hold af freelanceskribenter.
Hej Hans,
Super link, takker mange gange. Nu har jeg fået strikket et godt salgsbrev sammen, og sendt det til gennemlæsning hos brormand og svigerinde :)