Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Hjælp til markedsføring & branding (Ikke internet)"

Firmapræsentation

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
Amino-karma 93
Tilmeldt 17. apr 12
Indlæg ialt: 24

Jeg sider og skal have lavet mig en kort PDF som jeg kan sende ud til potetientielle kunder. Hvordan skal en sådan stilles op ? Min tanke er den højst fylder en sides penge.

Er der evt. nogle som har mod på at hjælpe mig med dette ?

i kan læse mere om mit firma her : www.kaffehjørnet.dk

Amino-karma 872
Fra Farum
Tilmeldt 10. jul 11
Indlæg ialt: 241

Patrick
Skrevet 17-08-2012 kl. 09:33

Du må meget gerne slå funktionen til, så jeg du tillader at andre brugere kan sende dig en privat besked. Du kan gøre det under "Ret profil" >> "Debatindstillinger" - og så bare nede i bunden.

Du må gerne sende mig en privat besked, når du har gjort det - så har jeg et super forslag til en løsning.

Med venlig hilsen

Patrick

Amino-karma 93
Tilmeldt 17. apr 12

Coffee & More
Fra KaffeHjørnet
Skrevet 17-08-2012 kl. 09:46

Det er hermed gjort.

Ellers kan jeg fanges på mail@kaffehjoernet.dk

Amino-karma 37.773
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. apr 05
Indlæg ialt: 7.060
Amino Plus Amino Ekspert

Hej

Det giver ikke umiddelbart mening blot at udsende en firmaprofil. Folk vil ikke vide, hvordan de skal reagere på den, og den vil blot ryge med papriaffalet ud.
Lav i stedet et godt tilbud og send et salgsbrev, som du efterølgnede følger op pr. telefon.

Du kan læse her, hvordan du svinger et effektivt salgsbrev sammen: http://www.amino.dk/blogs/kjersogdin/archive/2009/09/02/s-230-lg-pr-brev.aspx

Venlig hilsen

Hans

Amino-karma 93
Tilmeldt 17. apr 12

Coffee & More
Fra KaffeHjørnet
Skrevet 18-08-2012 kl. 16:11

Hej Hans, 

Super link, takker mange gange. Nu har jeg fået strikket et godt salgsbrev sammen, og sendt det til gennemlæsning hos brormand og svigerinde :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)

RSS-feed

Marketing & Salg (Ikke Internet) er venligst sponseret af: