Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Teknik, hosting & e-handelsløsninger"

CMS til markedsplads

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
Amino-karma 660
Fra Marvede, Næstved
Tilmeldt 19. apr 10
Indlæg ialt: 156
Amino Plus

Hvilket CMS er bedst til en markedsplads, hvor folk kan sætte sine ting til salg ala DBA.dk, guloggratis og Mxchange.dk mv?

Kom til tops i Google med effektiv søgemaskineoptimering fra Memo Consult.

Amino-karma 23.836
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. apr 05
Indlæg ialt: 4.937
flag
Amino Plus Moderator

Det er umuligt at svare på. De er vel alle lige gode - det kommer an på evnerne hos programmørene.

Send SMS'er til dine kunder for kun 17 øre pr stk. Intet abonnement eller oprettelsesafgif. www.textreactor.com

Erfaren programmør i .NET - Jeg har været programmør i mere end 14 år - Er flydende i Umbraco

Amino-karma 660
Fra Marvede, Næstved
Tilmeldt 19. apr 10
Amino Plus
Kim Jørgensen
Fra Memo Consult
Skrevet 16-08-2012 kl. 22:12

Ja ok, alt kan lade sig gøre hvis man koder det fra bunden. Men jeg tænkte om der fandtes nogen færdige løsninger? Evt i form af et CMS med et plugin eller noget i den dur.

Amino-karma 571
Tilmeldt 18. apr 11
Indlæg ialt: 149

Daniel
Fra FanGrej.dk
Skrevet 16-08-2012 kl. 22:20

Det er svært at sige. Jeg har dog hørt, at Joomla skulle være velegnet til sådan noget, pga. deres gode brugersystem. Men forsøg da at tage fat i en række programmører og hør, hvad de har at sige :-)

/Daniel

Amino-karma 660
Fra Marvede, Næstved
Tilmeldt 19. apr 10
Amino Plus
Kim Jørgensen
Fra Memo Consult
Skrevet 17-08-2012 kl. 10:20

Joomla er sat på listen over CMS´er jeg skal kigge på til formålet. Andre forslag?

Amino-karma 3.322
Tilmeldt 9. maj 11
Indlæg ialt: 574

Tim J. Nielsen
Skrevet 17-08-2012 kl. 13:03

En færdig løsning alá DBA, Gul og gratis etc. det findes simpelthen ikke. De er alt for avancerede og der skal du have programmør på. MEN hvis du vil prøve et udmærket produkt i den billige ende, vil jeg anbefale en Wordpress med temaet Classipress. I temaet ligger alle de primære funktioner som findes i en typisk markedsplads-løsning og lidt til. Du kan se mere om det her: classipress

Amino-karma 3.219
Fra Århus
Tilmeldt 29. sep 09
Indlæg ialt: 800

Jimmi
Fra Glabismedia.com
Skrevet 17-08-2012 kl. 13:06

Jeg har et komplet system som jeg har fået udviklet for rigtig mange penge. Det kan stort set det dba, guloggratis kan. Det kan du købe meget billigt, jeg får det aldrig igang.

Skriv i pm eller vovol@ofir.dk hvis du er interesseret

Mvh Jimmi

Amino-karma 23.836
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. apr 05
Indlæg ialt: 4.937
flag
Amino Plus Moderator

Kim Jørgensen:
Joomla er sat på listen over CMS´er jeg skal kigge på til formålet. Andre forslag?

Ja du kan sætte Umbraco på listen.

Send SMS'er til dine kunder for kun 17 øre pr stk. Intet abonnement eller oprettelsesafgif. www.textreactor.com

Erfaren programmør i .NET - Jeg har været programmør i mere end 14 år - Er flydende i Umbraco

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)

RSS-feed

E-handel, Internet & Online marketing er venligst sponseret af: