Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Hjælp til markedsføring & branding (Ikke internet)"

Navn til nyt senge firma?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg) < Forrige 1 2 3
Amino-karma 3.094
Fra Hundige
Tilmeldt 21. maj 12
Indlæg ialt: 722

Jonas
Skrevet 16-08-2012 kl. 16:59

Frk.Ebert:
Jonas : den sidste var meget sød ;)

Tog lige et kig efter LoveBed.com, og fandt så ud af, at den er taget, men til salg. På den anden side, så er der tale om et domæne fra Oktober, år 2000. Det er noget af en alder, som kan være en kanon fordel på Google. Så ligemeget hvad valget ender på, vil jeg næsten anbefale at forhøre sig om prisen på domænet, og så skaffe det evt til redirect, hvis det ikke er super dyrt. :)

Mangler dit produkt anmeldelser? Lad en blogger anmelde det for digYes

Amino-karma 64.631
Fra KOKKEDAL
Tilmeldt 6. jun 08
Indlæg ialt: 15.358

Jonas:

Frk.Ebert:
Jonas : den sidste var meget sød ;)

Tog lige et kig efter LoveBed.com, og fandt så ud af, at den er taget, men til salg. På den anden side, så er der tale om et domæne fra Oktober, år 2000. Det er noget af en alder, som kan være en kanon fordel på Google. Så ligemeget hvad valget ender på, vil jeg næsten anbefale at forhøre sig om prisen på domænet, og så skaffe det evt til redirect, hvis det ikke er super dyrt. :)

aldre går efter hvornår første links fundet og der er 0 links tjek her  så vedr seo og aldre har det ingen betydning , men vis det er et godt domæne du vil have kan det have en vis værdi , men der er så mange gode domæner ledig der sikkert er langt billigere så køb et af dem er mit råd

følge min udvikling poledanser her  knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig 

Amino-karma 161
Fra Næstved
Tilmeldt 6. jan 08
Indlæg ialt: 38

Bedtime...

Henrik Andersen
www.fladsaagrafisk.dk

Amino-karma 314
Fra Birkerød
Tilmeldt 15. maj 11
Indlæg ialt: 74

Frk.Jensen
Skrevet 16-08-2012 kl. 20:20

Heavenly beds

Beds of heaven

Knight of beds

King of beds

Dlux beds

deluxe beds

A good night

Queen beds

Happy sleep

Happy beds

Aaaargh... Var hvad min kreativitet kunne finde på... Nogle bedre end andre... ;)

Amino-karma 98
Tilmeldt 27. jan 10
Indlæg ialt: 28

Frk.Ebert
Skrevet 17-08-2012 kl. 09:01

Mange tak for svar allesammen :)

Der var rigtig mange gode forslag, men desværre var mange af dem allerede taget/optaget. ( .com )

Amino-karma 3.094
Fra Hundige
Tilmeldt 21. maj 12
Indlæg ialt: 722

Jonas
Skrevet 17-08-2012 kl. 10:45

Mikael christiansen:
aldre går efter hvornår første links fundet og der er 0 links tjek her  så vedr seo og aldre har det ingen betydning , men vis det er et godt domæne du vil have kan det have en vis værdi , men der er så mange gode domæner ledig der sikkert er langt billigere så køb et af dem er mit råd

Så lærte jeg jo så meget. Takker :)

Mangler dit produkt anmeldelser? Lad en blogger anmelde det for digYes

Side 3 ud af 3 (26 indlæg) < Forrige 1 2 3

RSS-feed