Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WUUZUU.com overvejer at blive internationale - hvad skal vi tænke mest på?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Sitet er stadig under opdatering - og vil være det indtil ved middagstid i morgen. Vi har taget imod de gode råd om re-design. Så det er vi i fuld gang med...

Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden er oppe nu kan jeg se. :) Jeg nåede ikke at se den inden, i opdaterede siden... Men med den service i sælger, skal jeres egen hjemmeside bare spille 110% og det syntes jeg ikke rigtig at den gør.. Jeg ville aldrig købe en service som jeres, uden at se nogle referencer først fx. Jeg savner noget liv på siden.. Det hvide og grå er helt vildt kedeligt..

Et CVR nummer nederst på siden, ville også hjælpe, det gør jer lidt mere troværdige. :)

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Opdateringen er stadig i fuld gang. Men de der grafikere er jo så langsomme :) så vi har måtte lade den gamle side være et par dage endnu, til han er helt færdig med sit arbejde.

Det er lidt svært med referencer, men de skal nok komme, da vi har 10 shoppingløsninger i ordrebogen.

CVR nummeret står under kontakt, det synes jeg nu er ret nemt at finde.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har nu været i gang med en ret stor opdatering, der er stadig lidt vej endnu. Vi har fået den første ordre i det store udland - helt ovre i Sverige.

Hvis der er nogen, der kan lave en professionel oversættelse af et par sider, så kom gerne med et bud på en pris. Da vi har besluttet ihvertfald at gå efter det engelsktalende marked.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Pris på oversættelse kan Maria tilbyde for ca. 0,3 pr. ord.

Du kan læse mere om Maria og hendes oversætter tilbud her;

http://cheaptranslation.blogspot.dk/

Hun oversætter i dag proff. for webshops, og du kan sikkert få ref. derfra.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Jesper,

det ser da rigtig fornuftigt ud. Vi vil lige få lavet et overblik over hvad der skal oversættes og så kontakte hende.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas

Det er super at se at du, tog rådet om noget mere professionel grafik til dig. Jeg syntes helt klart dit nye site, er mindst en klasse over det gamle.

Men der er stadig et stykke op til et niveau hvor det virker troværdigt at sælge webshops og ikke mindst webdesign fra. Specielt i international konkurrence.

Jeg tror også det er nødvendigt at arbejde med indholdet, det virker som om teksten kunne være meget kortere, og bedre priorteret.
Så kunden som udgangspunkt ser det vigtigste og så kan læse mere om det som interesserer dem.

Jeg så lige på dit site igen, undrede mig over at jeg faktisk ikke kunne hvad webshop løsningen koster. Jeg lagde en shop i kurven og troede så at det kostede shoppen kostede 3.500 DKK. Men så stod der 24 måneders betaling, så jeg tænkte at der nok var et skjult månedligt gebyr. Fra forsiden stod der noget om 500 DKK pr. måned men et andet sted, stod der noget ca. 800 DKK pr. måned. Det var meget forvirrende.

Her tror jeg man skal være 100% klar i spyttet, det er nødvendigt at folk forstår hvor mange penge du hæver på deres kort, når de indtaster deres kort oplysninger. Det kan være virke smart på den korte bane fordi kunderne selvfølgeligt er mere tilbøjelige til at købe, når de tror det koster mindre. Men du ender med at få en masse dårlig omtale, når folk føler sig snydt.

Så mit råd: vær 100% ærlig og tydelig omkring hvor meget du hæver på deres kort og hvilket bindingsperioder der er etc.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

HOLD JER VÆK FRA WUUZUU, DE ER NOGLE BEDRAGERE!

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

ENIG

jeg har bestilt en shop i maj mdr. stadig intet betalt 3500 kr.

det som alle skriver til mig sidste gang der var snark om wuuzuuuuuuuuu.

skrev flere det samme

tager ikke tlf.

åhr har været syg

har været i Tyskland eller andet land

vi er i gang, jeg tænker bare man kan ikke være i gang med en side på 4 mdr. til 3500 uden at være færdig

forstår ikke hvordan man kan snakke om at udvide uden at gøre alle ting ting man har taget penge for ikke er færdig, plus det bliver kun halv gjort

det er bare ikke godt nok

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)