Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Alt det andet..

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Jeg har et godt tilbud til dig!"

Goon.dk sælges

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
Amino-karma 4.715
Fra Vejle
Tilmeldt 23. maj 11
Indlæg ialt: 667
Amino Plus

Hej,

Eftersom jeg desværre har en masse at se til for tiden, så har jeg valgt at sætte Goon.dk til salg. Siden er et projekt jeg startede op i August 2010, og har egentlig efterhånden formået at blive en af de mest brugte artikeldatabaser af denne type, og der bliver stort set dagligt tilføjet artikler.

Jeg er ret ked af at sætte siden til salg, men faktum er således at jeg simpelthen ikke har tid til at fuldføre de mange planer jeg har for siden, og eftersom jeg ikke rigtig arbejder på den mere, så synes jeg det er synd og skam at den bare skal stå dér.

Profit har på intet tidspunkt været målet for Goon som sådan, men jeg har altid gerne ville have mine omkostninger dækket, hvilket blandt andet betyder at jeg aldrig rigtig har splittestet annoncer, eller placeret annoncerne anderledes for at tjene mere. Annoncerne har været placeret forskellige steder, men det har været pga. ændringer i designet.

Statistikker

• 459 Forfattere
  • 1371 godkendte artikler
  • 135 afviste artikler

Til siden medfølger

• Admin-system
    - Godkend artikler
    - Rediger artikler
    - Nøgleords system (så keywords i artikler automatisk bliver til links)
    - Tilføj/rediger kategorier
    - Rediger artikler
    - Rediger brugere
    - Send nyhedsbrev til forfattere
    - Godkend/slet kommentarer
  • Sider
    - Google Plus side, med 45 plusser
    - Facebook side med 30 likes
    - Twitter-konto (ikke noget at råbe hurra for)
    - Youtube Kanal, med 1 video
  • Andet
    - Goon.dk (domæne)
    - Unikt system (programmeret fra bunden af og i PHP)
    - Unikt design

Webhotel medfølger IKKE, og skal derfor flyttes til eget webhotel.

Artikler, forfattere, design, system, database, domæne osv. hører alt sammen med ved køb af siden. Domænet i sig selv må siges at være særdeles godt, kort og kan nemt udtales. Der er rigtig mange muligheder for siden - især da den er så veletableret, og fordi det må være en af de absolut bedste, og mest unikke artikeldatabaser af denne type i Danmark.

Besøg og indtjening

Til de seriøse folk, vil dette blive oplyst via PB.

Prisforslag

• Alt under 16.000 kroner vil ikke komme på tale, idet det så kan betale sig bedre for mig at have den til at stå, og så godkende artikler dagligt, også pga. domænet samt det unikke og brugervenlige design, de mange artikler og de skrivevillige forfattere.

Send mig dit bud på PB. Budgivningen slutter d. 17. August 2012 klokken 20.00

Med Venlig Hilsen
Morten

Jeg forbeholder mig i øvrigt retten til at afslå ethvert tilbud, såfremt dette skulle være nødvendigt :)

Jeg ejer Goon.dk, som er en dansk artikeldatabase. 630+ Forfattere, som har skrevet 1.740+ artikler (over 615.000 ord), tager næppe fejl! Vi ses på Goon.

Amino-karma 1.145
Fra Højdedraget 44
Tilmeldt 17. feb 09
Indlæg ialt: 308

Martin Olsen
Fra Legehjulet
Skrevet 14-08-2012 kl. 21:12

Det er da helt vildt. Det er da ikke længe siden goon sidst blev annonceret at ville blive lukket. Men er der penge i at have en artikeldatabase? Kan vi få oplyst noget om stats? Gerne som pm.

Trick Løbehjul
til hjultossede Aminoer

Amino-karma 83
Tilmeldt 14. aug 09
Indlæg ialt: 24

Dansk vareopkøb
Skrevet 14-08-2012 kl. 21:19

hvad er din pris her og nu

kan du oplyse antal besøg !

har du nogen annonce indtægt / indtægt nu og hvor meget

larslyngholm@hotmail.com

Amino-karma 4.715
Fra Vejle
Tilmeldt 23. maj 11
Amino Plus

Martin Olsen:

Det er da helt vildt. Det er da ikke længe siden goon sidst blev annonceret at ville blive lukket. Men er der penge i at have en artikeldatabase? Kan vi få oplyst noget om stats? Gerne som pm.

Tilføjelse af artikler blev for en tid lukket i omkring 3 uger, da jeg fik et mentalt nedbrud, men jeg fandt en løsning efterfølgende, og blev atter åbnet. Ja, Goon tjener sig selv godt og grundigt ind ift. udgifterne - og det er til trods for at jeg ikke har optimeret annonceplaceringerne, og splittestet diverse løsninger. Selve hjemmesiden og artiklerne i sig selv har ikke været lukket ned - blot muligheden for at tilføje artikler.

Jeg sender dig en PM.

Med Venlig Hilsen
Morten

Jeg ejer Goon.dk, som er en dansk artikeldatabase. 630+ Forfattere, som har skrevet 1.740+ artikler (over 615.000 ord), tager næppe fejl! Vi ses på Goon.

Amino-karma 3.241
Fra Nærum
Tilmeldt 13. jul 09
Indlæg ialt: 817

Maelstrom
Skrevet 14-08-2012 kl. 23:55

Hej Morten

Som tidligere køber af et par af dine sider er jeg naturligvis også interesseret.

Send mig gerne info:)

Amino-karma 4.715
Fra Vejle
Tilmeldt 23. maj 11
Amino Plus

Maelstrom:

Hej Morten

Som tidligere køber af et par af dine sider er jeg naturligvis også interesseret.

Send mig gerne info:)

Yes sir, info er på vej :)

16.500,- ér budt via email. I kan også kontakte mig på mail: morten409Angelgmail.com

Amino-karma 4.715
Fra Vejle
Tilmeldt 23. maj 11
Amino Plus

Jeg står stadig som ejer af Goon, og jeg har fået et tilbud jeg ikke kan afslå. Auktionen kan betragtes som værende afsluttet, med mindre et særdeles vildt bud skulle komme.

Jeg takker for de mange henvendelser, og bud.

Med Venlig Hilsen
Morten - God weekend derude

Amino-karma 17.830
Tilmeldt 27. sep 10
Indlæg ialt: 4.593

Nyide
Fra Lukmitfirmanu
Skrevet 17-08-2012 kl. 16:38

Nu spørg jeg er interesse, 16.000 ? Hvad får man igen? Hvad er indtjeningen på?

Amino-karma 4.715
Fra Vejle
Tilmeldt 23. maj 11
Amino Plus

Emil S:

Nu spørg jeg er interesse, 16.000 ? Hvad får man igen? Hvad er indtjeningen på?

Det seneste kontante bud var på 17.500,-

Det seneste bud/den seneste aftale er dog en del bedre, hvilket er det tilbud jeg tager.

Hvad man får igen? Man får en super side med en bred brugergruppe. Et veletableret site, hvor mulighederne er store. Et site som er baseret på egen platform, hvilket gør mulighederne endnu større. Indtjeningen er på nuværende tidspunkt på et pænt 3-cifret tal, som med lidt arbejde (hvis man optimere annoncerne osv.) sagtens kan forøges til et pænt 4-cifret tal i stedet for. Jeg kan fortælle at indtjeningen på et tidspunkt lå på næsten 2.000 kroner per måned, men pga. misvedligeholdelse, sommer osv. så er tallet faldet en del.

Med Venlig Hilsen
Morten

Amino-karma 17.830
Tilmeldt 27. sep 10
Indlæg ialt: 4.593

Nyide
Fra Lukmitfirmanu
Skrevet 17-08-2012 kl. 22:03

jeg kan godt tilføje mine artikler selv om der bliver skiftet ejer ikke? :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)

RSS-feed