Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Søgemaskineoptimering (SEO) hjælp & gode råd"

301 eller 404

Side 2 ud af 4 (32 indlæg) < Forrige 1 2 3 4 Næste >
Amino-karma 9.996
Fra København SV
Tilmeldt 2. aug 10
Indlæg ialt: 2.234
Amino Plus

Jens Andersen:

Skal man lave redirect 301 fra sin / til sin /index.php ?
Jeg tænker at Google ser ens forside på begge url's

Den gamle Url er ikke længere i eksistens, det der er med en redirect 301 er bare at du bliver henvist til en anden side. Der vil derfor ikke være 2 urls ej heller DC

Freelance grafiker | Logo designer | Grafisk designer - Visuel Identitet til dig der tager sin virksomhed seriøst.

Amino-karma 940
Fra Brønshøj
Tilmeldt 11. jul 06
Indlæg ialt: 216

keysersoze
Skrevet 19-08-2012 kl. 12:04

@KTJ-Media.dk Yep, det er lang tid siden og "sjovt" at vi egentlig aldrig har mødtes andet end på nettet. Hvis det kunne have interesse så cykler jeg forbi dog hver eneste dag og kunne evt falde ind en dag du var længe på kontoret?

@NY Bruger :-) Jeg arbejder i .NET så jeg vælger at springe over dine gode råd - men måske andre kan drage nytte af dem.

Kim Larsen | kim@soze.dk | soze.dk
web-dev.dk | alkoholprocent.dk | blomsterdekoratoer.dk | rejserogferie.dk | hopogdans.dk | 4ds.dk

Amino-karma 940
Fra Brønshøj
Tilmeldt 11. jul 06

keysersoze
Skrevet 19-08-2012 kl. 12:59

Det er lidt sjovt at det er PHP der er Open Source - for mens alle de .NET-folk jeg kender er åbne over for andre sprog og teknologier, intet har imod PHP og i diskutioner ofte betragter udfordringer fra oven af og ikke teknologi-specifik så er er en meget stor del af de PHP-folk jeg kender og støder på beklædt med skyklapper og meget opslugt af at PHP er det eneste i denne verden. Selvom der selvfølgelig findes undtagelser til disse antagelser må man da vist sige at du passer godt ind i mine forestillingskasser.

Jeg kan vist kun prise mig lykkelig for at jeg ikke stillede et mere specifikt Google/SEO spørgsmål - bliver du aldrig træt af at oprette nye brugere her på siden?

web-dev.dk | alkoholprocent.dk | blomsterdekoratoer.dk | rejserogferie.dk | hopogdans.dk | 4ds.dk

Amino-karma 5.015
Tilmeldt 17. jul 12
Indlæg ialt: 974

NY Bruger :-):

@ keysersoze

ja du har helt rat det der php det virker sku ikke :-) apache webserver er en gang lort

gi du mig bare Google/SEO spørgsmål

nu ved jeg ikke hvad du laver men - hvis du er .net udvikler   -  synes jeg lige du skal kigge på din egen hjemmeside først 

ikke for at være grov,   syntes bare du sælger din side og dig selv dårligt   http://soze.dk

men udover det kan du godt få htaccess til at virke på en windows  webserver  :-)     

Du kan sagtens få .htaccess til at virke på en windows server, men han bruger .net, så webconfig er bedre til dette formål ;)

Og generelt er der ingen grund til at flame om hvad programmeringssprog der er bedst. Det er en smagssag.

Amino-karma 940
Fra Brønshøj
Tilmeldt 11. jul 06

keysersoze
Skrevet 19-08-2012 kl. 14:05

Først og fremmest har jeg ikke behov for at sælge mig selv - det er grunden til at siden er som den er. Men fortæl mig endelig hvad der .NET-mæssigt er forkert.

Side 2 ud af 4 (32 indlæg) < Forrige 1 2 3 4 Næste >

RSS-feed