Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Handel med binære optioner

Side 6 ud af 7 (68 indlæg)
Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 61
Fra  Valutaskolen Skrevet kl. 12:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Brian

Det kan jeg ikke svare på, fordi jeg ikke ved det, men normalt er det dem der ejer portalen, der bestemmer hvordan prisen skal vises.

En eller anden form for udgangspunkt har de naturligvis, men hvor stort spread og hvor meget manipulation der ligger i det viste aner jeg simpelthen ikke.

Jeg ved, til sammenligning, at mange af de forex firmaer der ikke er reguleret i EU eller USA, i stor stil manipulerer priserne, naturligvis altid til egen fordel.

På den anden side, så er selve udgangspunktet for risk/reward i denne form for spil, så elendig, at det egentlig ikke burde være nødvendigt at manipulere priserne, idet den langsigtede gevinstchance, må betragtes som svag.

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 13:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg lavede for et par år siden en markedsundersøgelse for en finansiel virksomhed som gerne ville udbrede deres forex trading platform til et nyt marked.

I forbindelsen med dette snakkede jeg med flere af disse typer virksomheder (et par ringer stadig) og jeg hoppede med som kunde hos den ene; For at opnå kendskab. På det tidspunkt blev jeg rådet til meget korte handler, som nærmede sig det binære optioner er i dag.
Den gang kalkulerede jeg min risiko til at være på 57%, altså kun 43% chance for at få en udbetaling. Den gang måtte jeg erkende at det var en ekstremt god forretning for udbyderne. MEN NU! Deres rater er steget med raketfart samtidig med at de presser på for at man skal handle med kortere deadlines, som i mange tilfælde har en max løbetid.

Mit bedste råd til jer der har interesse i denne form for handel er:

Vælg Forex trading i stedet og handel med auto sell ved bestemte værdier. Det fjerner en stor del af risikoen og giver bedre udbetaling. Hvis i handler mere langsigtet end det jeg blev rådet til kan i sikkert reducere risikoen. Og det er rigtig trading hvilket betyder at den person som rådgiver jer har et udbytte i at i kontinuerligt trader og har succes.

PS. Handler man med en risiko på 57% og en udbetaling på 80% giver det et tab på 22,5%...just saying!

PPS. jeg står ikke inde for det statistiske materiale der er til grund for denne udtalelse ;)

Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 61
Fra  Valutaskolen Skrevet kl. 15:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Jeg kan ikke være mere enig Smile

Tilmeldt 3. Jan 14
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik da du e i branchen og har kendskab til det? Hvad med den reklame som ruller i dansk tv, www.EasyInvest.dk? Er de troværdig? Når men er ind på deres hjemmeside, så er der ikke så meget Info om hvor de realt befinder sig osv, virker meget mistænkelig! Har skrevet email med en derfra, når jeg får svar så er det et rent svar, som alm. Email, uden loger eller noget, altså som om de skjuler deres inditet! Ville gerne høre din mening mvh Dan!

Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 61
Fra  Valutaskolen Skrevet kl. 22:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

På grund af mange spørgsmål om netop binære optioner har jeg oprettet en debat i forum på www.valutaskolen.dk - om netop binære optioner.

Hvis det har interesse, er du meget velkommen.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Jan 13
Indlæg ialt: 15
Fra  Intet firma Skrevet kl. 23:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dan,

Jeg har svært ved at udtale mig om det site du omtaler. Vi har ikke anmeldt det på vores site og jeg ved ikke rigtigt om det er et site du kan stole på.

Personligt vil jeg anbefale en top broker fra www.fairbinaryoptions.com simpelthen fordi jeg kan hjælpe dig i fald du har spørgsmål eller problemer og de top brokers derinede, har der ikke været noget med brok mere i de år vi har anmeldt binary options.

Mvh

Erik

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Jan 13
Indlæg ialt: 15
Fra  Intet firma Skrevet kl. 22:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har lavet et nyt site www.binary-option.dk grundet den store efterspørgsel på binære optioner i Danmark. Skriv hvis i synes der er nogle emner vi ikke dækker. Vores store site er det engelske, men vi stræber efter at hjælpe danske tradere mere i fremtiden.

Mvh

Erik

Tilmeldt 6. Feb 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 03:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Self er det en scamish industri - de reklamerer dog åbenlyst om den negative tilbagebetaling. Det jo lovligt nok at udbyde og promovere, så klart det tiltrækker fluer, der spiller menneskers drømme om hurtig gevinst.

Skulle der være en mulig teoretisk edge, lad os så bare sige man dagligt "var sikret" 2% af startkapitalen dagligt (det systemerne lover er langt højere...). Ja, så ville man kunne starte i dag med $10.000 og om 2 år med daglig forrentning på 2% kunne ønske sig selv tillykke med en placering i Forbes top40. De $10.000 forrentet dagligt med 2% og geninvesteret dagligt ville over 730 dage blive til $18.972.536.027. Hurra.

Det ca. ligeså seriøst at se de videoer der florerer/læse om automatiserede systemer, som at lytte til folk der hænger over de enarmede på en halvsløj pub en tirsdag formiddag i provinsen.

Fra Søborg
Tilmeldt 13. Jan 14
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 08:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er enig med Cash.

Binære optioner er lige så sikre som at spille rød/sort på rouletten. Bolden rammer enten rød / sort - op / ned - grøn/lige.

Hvis man skal gøre det seriøst, skal man investere i rigtige aktier. Alle de nemme løsninger er på lang sigt en dårlige investering. Vi har en tendens til at ville vinde lige nu og her, frem for at tænke langsigtet. Så invester i nogle ordenlige aktier, evt. defensive som Novo Nordisk, eller invester i små virksomheder og opkøb 51% af deres aktier. 

Da jeg oprettede en bruger på traderush fik jeg daglige opkald fra deres telefondame i LA. Det var pisse irreterende. Jeg måtte til sidst tage den og bilde hende ind, at jeg ikke vil investere hos dem, men at bruge affiliate for dem bare for at slippe af med hende.  

Tilmeldt 29. Jul 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et spil, på samme måde som man med spiller på en fodboldskamp, tips med mere ! I virkeligheden er det nok som kerningtast men vi nyder vel den illution vi kan gætte markedet !

Og som med alt andet spil, taber de fleste alt første dag ! Dem der tror dette har noget med investering at gøre brænder fingrende !

Så 

Side 6 ud af 7 (68 indlæg)