Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Handel med binære optioner

Side 1 ud af 7 (68 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 10:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, er der nogen der har erfaringer med denne type handel? ind til videre kan jeg kun finde info om det på udbydernes handelsplatform men de virker noget tvivlsomme. Jeg kunne godt bruge noget info fra en troværdig kilde.

Efter hvad jeg kan se så handler det om at kunne forudsige om en aktie, valuta eller råvare vil stige eller falde i pris inden for den næste time, og hvis man får ret får man så et afkast på en vis procentdel af sit indskud.

mvh. Jens

Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder utroligt spændende.

Mvh Alexander A. Bæk

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 11:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja men lidt en af de der "for godt til at være sandt" ting. Der ligger nogle videoer hvor man ser nogle online handler og der tjener de selvf. penge på en meget nem måde.

Jeg vil gerne høre nogle kritiske holdninger fra nogle der kender til denne handelsmåde jeg tror også det går under forex trading

Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk

Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens. Jeg kan se det er et par måneder siden du har skrevet indlægget, har du på nuværende tidspunkt forsøgt dig med binary options? Jeg overvejer kraftigt selv at kaste mig ud i det. Men som du skriver lyder det lidt fantastisk. Det er også kommet til min kundskab at man nu kan handle helt ned til 60 sekunder. Hvis du har vil jeg gerne vide hvilket site du har brugt og dit udbytte.

På forhånd tak. Simon Malling

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 21:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg ser det så kan man godt oprette en konto hos de firmaer og bruge deres platform men hvis du så "tjener" noget får du aldrig dine penge ud igen, de bliver på Malta. jeg har ik prøvet det og skal heller ikke.

Mvh. Jens

Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Jan 13
Indlæg ialt: 15
Fra  Intet firma Skrevet kl. 10:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jens,

En ven gjorde mig opmærksom på denne tråd og jeg kan måske svare nogle af dine spørgsmål.

Jeg har forfattet en hjemmeside om netop dette emne.

http://www.fairbinaryoptions.com/dk/

Den danske side er stadig ikke så omfattende som den Amerikanske udgave, da jeg ikke har haft tid til at oversætte så meget og ja så er det ikke så populært herhjemme endnu.

Binære optioner går i al sin enkelthed ud på at forudsige det underliggende marked indenfor 15min op til flere dage frem i tiden. Tror du Apple aktien stiger indenfor den næste time køber du en "call option" og tror du den falder køber du en "put option".

Udbetalingen er typisk 71-90% og er forudbestemt når du køber optionen. Det blev lovligt i 2008 da the US Commodity Futures Trading Commission lovliggjorde denne handel. 

Binære optioner er det som har været kendt længe som "European Digital Options". Det er først nu at de også er tilladt i USA og derfor er der kommet et stort boom. 

Der er ikke noget scam og fusk ved denne handelstype. Når det så er sagt er der sikkert brokers / mæglere som er ufine i kanten og forsøger at forhindre kunder i at hæve penge, men hovedparten er troværdige og alle de brokere vi har testet har udbetalt vores penge.

Jeg svarer gerne på konkrete spørgsmål vedr dette emne. Jeg er selvstændig og satser på at lave en levevej via binære optioner i 2013.

Mvh

Erik Smith

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo et så specielt område, og du er jo blandt de få, så jeg vil da synes det er rigtigt godt, hvis du følger op med lidt rapporter, hvordan er det går for disse optioner, i USA - kommer det i Europa, og hvordan for dig selv med den type handler

På forhånd tak

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Jan 13
Indlæg ialt: 15
Fra  Intet firma Skrevet kl. 12:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cookie,

Man kan ikke helt tale om, hvordan det går for disse optioner som sådan. Altså man kan sige det går godt for en bestemt aktie, en valuta, indeks eller råvare. Binær option handel er noget du kan foretage dig på 30min købe for $1000 optioner at du tror Olieprisern vil stige indenfor den næste time. Får du ret for du udbetalt ca. $1800. 

Man kan tale om hvordan det går med udviklingen. Måske det du mente? I sommers var der 90,000 søgninger globalt på "binary options" og her i januar er der over 200,000, så det må siges at blive mere populært.

Binary Brokers (mæglerne som tilbyder disse handler) bliver også i stadig højere grad mere aggressive i markedsføringen af deres produkter og fornyligt blev Banc de Binary godkendt af CySEC.

Langt de fleste brokers befinder sig på Cypern (EU) Spilfirmaet 888.com ejer iOption og andre spilselvskaber er også gået ind i den branche, hvor man kan sige gambling og trading bliver mixet - det afhænger af dig som handler.

Du kan på Youtube finde mange komblicerede strategier og mange meget simple. Det igen et spørgsmål om hvad man tror der virker.

Jeg er lidt bange for at det her kommer til at virke som spam, men det er nu ikke ment sådan. Jeg har skrevet nogle artikler om strategier som måske kan synes spændende for nogen: http://www.fairbinaryoptions.com/strategies/ 

Er man erfarren day-trader er det nok for simpelt og så vil man hellere handle med CFD's, men så bliver det hele også meget mere risikabelt, da beløbet man kan tjene/tabe ikke er bestemt på forhånd.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er heller ikke hvordan det går de enkelte optioner, men hvordan du samlet er på et om et år, har det fungeret godt eller har du lagt det til side

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Jan 13
Indlæg ialt: 15
Fra  Intet firma Skrevet kl. 13:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder med det fuld tid og er i færd med at oprette et firma på Malta for at starte en broker op med en partner og nogle investorer.

Jeg er entrepreneur mere end jeg er trader, det skal jeg ikke ligge skjul på.

Har levet af at spille poker i nogle år før jeg faldt over binære optioner og synes det er spændende.

Side 1 ud af 7 (68 indlæg)