Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg Hjælp & support til Amino services

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Information om & fra Amino"

Jesper Øhlenschlæger gæster Amino Live, hvad vil du vide?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg) 1 2 Næste >
Amino-karma 8.312
Fra Sjælland
Tilmeldt 3. okt 08
Indlæg ialt: 1.348
Amino Plus ModeratorChatModeratorSystemAdministrator

Fra Amino ApS
Skrevet 13-08-2012 kl. 11:52
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 2 personer

Onsdag d. 15 august kigger serieiværksætteren Jesper Øhlenschlæger forbi Amino studiet og fortæller om sin nye bog, Magtens korridor - en iværksætters bekendelser, der bliver udgivet samme dag.

I bogen fortæller Jesper Øhlenschlæger om hvordan man starter en virksomhed, hvordan man leder den, og hvordan man sælger den med stor succes.

Jesper Øhlenschlæger har været med til at skabe en lang række mere eller mindre succesfulde virksomheder som f.eks. vindmøllekoncernen Skykon A/S, designtypehusfirma M2 A/S, og finansieringsselskabet Dansk Egenkapital A/S.

Man kan læse mere om eventen her: Jesper Øhlenschlæger kigger forbi Amino Live.

Har du nogle relevante spørgsmål til Jesper Øhlenslæger, så vil vi blive glade for at få dem stillet her.

Redaktør på Amino ApS. Tilføj mig på Twitter, Facebook og Google+, eller min profil på Amino.

Amino-karma 5.737
Tilmeldt 23. jul 07
Indlæg ialt: 1.308
flag

Per Krabbe, scanboat.com
Fra scanboat.com a/s
Skrevet 13-08-2012 kl. 12:05

Rune Gjersvik:
Jesper Øhlenschlæger har været med til at skabe en lang række succesfulde virksomheder som f.eks. vindmøllekoncernen Skykon A/S, designtypehusfirma M2 A/S, og finansieringsselskabet Dansk Egenkapital A/S.
Som jeg læser aviserne - så er der vist smuttet et for meget "succesfulde" med i ovenstående præsentation - :-) - måske teksten bare skulle have været -
snip ...... har været med til at skabe en lang række virksomheder som f.eks. vindmøllekonc ..... snap

Skal du flytte - til Fyn? Kerteminde direkte til fjorden

Amino-karma 12.768
Fra København
Tilmeldt 21. aug 09
Indlæg ialt: 2.510

Lasse Smith
Fra .
Skrevet 13-08-2012 kl. 14:24

Hvilke områder mener Jesper at danske iværksættere skal blive bedre til i forhold til udenlandske iværksættere.

Hvad har han af planer for fremtiden, flere firmaer eller at trække sig tilbage?

Hvordan tror han vindmølle markedet ser ud om 3-5 år?

Når Jesper vil starte en ny virksomhed, hvad er så hans "opskrift" / "minimumskrav" for at virksomheden kan blive en succes og sælges senere.

Hvad er Jespers bedste metoder til at motivere sine medarbejdere og holde dem glade.

Amino-karma 8.312
Fra Sjælland
Tilmeldt 3. okt 08
Rune Gjersvik
Fra Amino ApS
Skrevet 13-08-2012 kl. 20:23

@Lasse, spændende spørgsmål. Tak for hjælpen :)

Redaktør på Amino ApS. Tilføj mig på Twitter, Facebook og Google+, eller min profil på Amino.

Amino-karma 8.312
Fra Sjælland
Tilmeldt 3. okt 08
Rune Gjersvik
Fra Amino ApS
Skrevet 14-08-2012 kl. 13:06

Så er det i morgen at Jesper Øhlenschlæger kommer på Live på Amino tv, og det bliver rigtig spændende at se hvordan det vil tage sig ud.

Kom meget gerne med nogle flere spørgsmål  :)

Mvh. Rune.

Amino-karma 808
Fra Århus
Tilmeldt 21. nov 09
Indlæg ialt: 199

Kenneth Jensen
Fra Webpilots Aps
Skrevet 14-08-2012 kl. 13:21

Jesper er en fantastisk sælger der virkelig har pondus og karisma - en mand der kan vikle hvem som helst om sin finger og skabe den mest fantastiske stemning. Jeg har haft fornøjelsen af at høre ham nogle gange - og det har været spændende og underholdende.

Jeg håber dog i vil spørge ind til de "rigtige" bagvedliggende historier om hans karriere og virksomheder. At i tager de kritiske briller på og tager fat i nogle af de lidt mere dystre aspekter der ikke kun er guld og grønne skove.

Man kan som udgangspunkt tage fat i historier som denne: http://www.business.dk/detailhandel/luksus-auktion-efter-skykon-konkurs

Men uanset hvad og hvordan, så er Jesper en mand der altid fortæller gode og fangende historier så jeg er sikker på at det er tiden værd uanset hvad. 

Mangler du en designer, hjemmeside eller webshop? Kontakt vores Webbureau i Århus: http://webpilots.dk

Amino-karma 99.083
DK Flag
Jeg har fødselsdag
Fra Lyngby
Tilmeldt 24. mar 05
Indlæg ialt: 10.305
Amino Plus SystemAdministrator

Hele ideen er at i kan stille spørgsmål her og på Twitter.
Vi faciliterer eventen og i spørger :-)

De bedste hilsner

Martin

Mangler du et gratis værktøj til at lave Fakturaer i?
Opret gratis Dinero konto i dag

Amino-karma 32.276
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. jul 08
Indlæg ialt: 5.459
Amino Plus Mest Hjaelpsomme Debattor

Hvad har Jesper fortrudt igennem sin karriere?

Amino-karma 99.083
DK Flag
Jeg har fødselsdag
Fra Lyngby
Tilmeldt 24. mar 05
Indlæg ialt: 10.305
Amino Plus SystemAdministrator
Martin Thorborg
Fra Amino ApS, Min-Mave
Skrevet 14-08-2012 kl. 17:17

Per Krabbe:

Rune Gjersvik:
Jesper Øhlenschlæger har været med til at skabe en lang række succesfulde virksomheder som f.eks. vindmøllekoncernen Skykon A/S, designtypehusfirma M2 A/S, og finansieringsselskabet Dansk Egenkapital A/S.
Som jeg læser aviserne - så er der vist smuttet et for meget "succesfulde" med i ovenstående præsentation - :-) - måske teksten bare skulle have været -
snip ...... har været med til at skabe en lang række virksomheder som f.eks. vindmøllekonc ..... snap

Ingen tvivl om at han er kontroversiel på mange måder, men at opstarter virksomheder og sælge dem for endog meget store millionbeløb, kræver talent. Og jeg har nu læst de første kapitler i hans bog og jeg må sige at den er dybt inspirerende.

De bedste hilsner

Martin

Mangler du et gratis værktøj til at lave Fakturaer i?
Opret gratis Dinero konto i dag

Amino-karma 8.096
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. jun 09
Indlæg ialt: 1.920

Martin Thorborg:
Og jeg har nu læst de første kapitler i hans bog og jeg må sige at den er dybt inspirerende.

Du er da med hvor det sker hele tiden Martin, på Jespers side udkommer bogen først i morgen ;) Hvor fik du et eksemplar henne? (født nysgerrig ;))

vh Thomas

Side 1 ud af 2 (16 indlæg) 1 2 Næste >

RSS-feed