Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Innovation & Vækst

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Produktion, maskiner & outsourcing"

Jeg skal bruge LORT!

Side 6 ud af 7 (62 indlæg) « Første ... < Forrige 3 4 5 6 7 Næste >
Amino-karma 3.109
Fra Hundige
Tilmeldt 21. maj 12
Indlæg ialt: 726

Jonas
Skrevet 17-08-2012 kl. 17:34

Carl Lorberg:
Måske folkeskoler kan hjælpe. Du kan give en præmie, til den klasse som aflevere mest Smile

Så kan klasserne også holde interne konkurrencer som "Den der er dagens største møgunge, vinder....." :)

Mangler dit produkt anmeldelser? Lad en blogger anmelde det for digYes

Amino-karma 2.304
Fra Ulfborg
Tilmeldt 4. mar 12
Indlæg ialt: 626

Simon Hansen
Skrevet 17-08-2012 kl. 19:19

Følger også lige med :D

http://simon-hansen.blogspot.dk/ - Søger alle former for sponsorere, så bare skriv!

Min nye blog: http://degratisapps.dk/

Amino-karma 116.968
Tilmeldt 20. apr 07
Indlæg ialt: 13.176

Hej

Kan nogen udføre projektet i MLM (Multi Level Marketing) systemet? Er der promotionsmaterial til det?

Paradise

Amino-karma 37.241
Fra 2800 Lyngby
Tilmeldt 2. mar 11
Indlæg ialt: 7.353
Amino Plus
Cookie
Fra John Hannover
Skrevet 18-08-2012 kl. 01:02

ud over morsomme svar - hvor pokker blev ideen af - hvor er trådstatrer blevet af - morsomt nok - men der må da gerne være en grund eller - Glasmager???

Amino-karma 3.133
Fra Århus N
Tilmeldt 13. aug 12
Indlæg ialt: 826

Hvor kan man "requeste" til Amino???

DE MANGLER EN THUMBS UP FUNKTION AF EN ART!

Deltager i Affiliate DM 2012.
Roder med affiliate og passer min udd. som programmør.

Amino-karma 1.081
Tilmeldt 27. sep 10
Indlæg ialt: 253

Glasmager
Skrevet 18-08-2012 kl. 16:51

ud over morsomme svar - hvor pokker blev ideen af - hvor er trådstatrer blevet af - morsomt nok - men der må da gerne være en grund eller - Glasmager???

Cookie

Jeg er desværre bundet af en NDA og kan derfor ikke fortælle noget....... men så snart snart jeg kan, vil Amino'erne være de første der ved noget.

god weekend til alle.

Amino-karma 633
Fra Viborg
Tilmeldt 6. apr 06
Indlæg ialt: 156

Jensen
Skrevet 18-08-2012 kl. 17:16

Det kunne ellers blive en ret fed prank! :D

Amino-karma 116.968
Tilmeldt 20. apr 07

Da jeg læste dette opslag, tænkte jeg morbid tanker.
Nogen har for meget tid. Men jeg begyndte at læse kommenter, jeg begyndte bar at grine.
Jeg kan se kulturel forskellighed; kulturel forskellighed kan forstås på flere niveauer, og når jeg taler om kulturel forskellighed, skal det forstås i relation til begrebet kulturel kompleksitet.
Hvis nogen parkerer bag din bil i Tyrkiet, og siger du til ham ”hvor har du lært at køre bil”, kan du få ballade.

Humor er meget vigtig faktor for at skabe bedre resultat i arbejdet.
Vi er ikke perfekte mennesker, ”business er aldrig perfekt”, hvis vi ikke har selvkritik og har ikke humor, mister vi mulighed for at blive et bedre menneske.

I kan læse lidt mere om ” Shit happens”

Amino-karma 116.968
Tilmeldt 20. apr 07

Da jeg læste dette opslag, tænkte jeg morbid tanker.
Nogen har for meget tid. Men jeg begyndte at læse kommenter, jeg begyndte bar at grine.
Jeg kan se kulturel forskellighed; kulturel forskellighed kan forstås på flere niveauer, og når jeg taler om kulturel forskellighed, skal det forstås i relation til begrebet kulturel kompleksitet.
Hvis nogen parkerer bag din bil i Tyrkiet, og siger du til ham ”hvor har du lært at køre bil”, kan du få ballade.

Humor er meget vigtig faktor for at skabe bedre resultat i arbejdet.
Vi er ikke perfekte mennesker, ”business er aldrig perfekt”, hvis vi ikke har selvkritik og har ikke humor, mister vi mulighed for at blive et bedre menneske.

I kan læse lidt mere om ” Shit happens”

Amino-karma 1.007
Fra Roskilde
Tilmeldt 25. jun 12
Indlæg ialt: 238
Amino Plus
Tambou.dk
Fra Tambou.dk
Skrevet 19-08-2012 kl. 13:56

Jeg står og skal bruge en masse (ca. 5 m3) frisk (maks. 48 timer gammelt) afføring indenfor de næste 6 mdr.
Nogle gode ideer til hvordan jeg kan få det indsamlet.

Er det ikke affiliate konceptet der skal videreudvikles lidt, så det bliver til afføriate - stort netværk, lav profil og mange små bidrag Big Smile

www.tambou.dk  Artikler, pressemeddelelser, virksomhedsplaner, undersøgelser m.m.

Kontakt Michael, økonom & journalist.

Side 6 ud af 7 (62 indlæg) « Første ... < Forrige 3 4 5 6 7 Næste >

RSS-feed