Køb et Amino Sponsorlink
... måske ikke lige dét med handymanden Men resten er en meget præcis beskrivelse af min "medarbejder" - må jo ikke reklamere for andre...!
Men ja, den generation hænger ikke på træerne - og kunne han lave hjemmesider, så ansatte jeg ham skam også et par timer Eller til at tage telefon, hænge vasketøj op eller passe børn
Flere varme kundeemner? Download GRATIS "+100 tips til hvordan du får din telefon til at ringe"... hent din e-bog her
Vil du være bedre til Wordpress? Vi afholder også Wordpress kursus i København
Fair nok, så er det en helt anden sag.
Held og lykke med at finde et job til den gamle:-) Hvis han har grønne fingre, og stadig er ledig fra april måned næste år, så er han meget velkommen til at sende en ansøgning til os. Der skal vi nemlig bruge en gårdmand til pasning af gårde i Københavnsområdet.
Der er godt nok et stykke tid til, men ha det i tankerne, hvis situationen ikke ændrer sig.
I en branche, hvor nye firmaer dukker op nærmest dagligt, har vi i de sidste 10 år leveret ejendomsservice i højeste kvalitet til københavnske boligforeninger. Hos os kan du være sikker på, at arbejdet bliver udført ordenligt og grundigt - og at vi også er der for dig både i morgen og næste år.
Daniel Poulsen:Arh come ón Emil S, sikke da en stemning at få op.Han spørger bare om nogle kunne bruge noget billig arbejde?!Jeg syntes sgu det er i orden:)Men man skal selvfølgelig holde sig til retningslinierne. Dog ingen regler udenundtagelse :)
Hvor er "Like" knappen på Amine
KBH Ejendomsservice : Fair nok, så er det en helt anden sag. Held og lykke med at finde et job til den gamle:-) Hvis han har grønne fingre, og stadig er ledig fra april måned næste år, så er han meget velkommen til at sende en ansøgning til os. Der skal vi nemlig bruge en gårdmand til pasning af gårde i Københavnsområdet. Der er godt nok et stykke tid til, men ha det i tankerne, hvis situationen ikke ændrer sig.
Tak - det vil jeg helt sikker give videre!