Køb et Amino Sponsorlink
Jeg sad og legede lidt med proff.dk som er en database over alle virksomheder i Danmark. Her kan man selvfølgelig tilkøbe sig alle mulige ekstra ydelser, men fandt ud af man godt kan sætte mere specifikt data ind om sit firma, ganske gratis. Fx man kunne tilføje et link til sin hjemmeside, dog desværre kun et. Fordelen med proff.dk er at det har mange besøgende og derfor må være et backlink af en ordenlig kvalitet. Håber nogen kan bruge ideen.
Jeg kan ikke rigtig se hvor man kan logge ind og ændre sine nuværende data?
Et af mine projekter er Alor.dk, hvor du kan finde kvalitets sexlegetøj til kvinden og manden. Fokuset er på sikkert og lækkert sexlegetøj, uden at det går ud over pengepungen. Hop derfor ind på hjemmesiden, og oplev en verden fyldt med frække og sensuelle produkter. Hvis du istedet for har brug for kærestetips anbefaler jeg Drømmekæresten. En anden hjemmeside jeg eksperimenterer med er kvalitets kontorstole på nettet. Her kan du læse en masse info omkring de forskellige modeller som ergonomiske kontorstole eller bare stole generelt.
Kan du ikke lige sige, hvor man gør det? Kan virkelig ikke finde det, og har ellers brugt proff en del.
Bare sådan for oplysningens skyld, så ser det ud som et 302-redirectet link, og giver altså -mig bekendt- ingen direkte link juice. Men et link er et link ;-)
Gå ind på forsiden, tryk på kontakt os i bunden. Tryk så på
Henvendelser vedrørende ændringer, tillæg eller opdateringer i din virksomheds opføring bedes rettes til Proff™ kundecenter
og så tryk på Ændre kontaktoplysninger
Glemte så til sidst at skrive at man skal vælge skriv til os