Køb et Amino Sponsorlink
Hej Derude.Jeg går og skal til at starte en webshop, og er i lidt af et dilemma imellem Shopify & Wordpress Webshop, da jeg gerne selv vil sætte det op.
- Men hvad har i af erfaring med disse, og er shopify noget værd? (Evt. nogle eksempler på folk der bruger det).Mvh.P. I.
Hej Petar.
Jeg har forsøgt mig med Shopify, og jeg syntes faktisk, at det var ret besværligt at arbejde med. Jeg fik ofte brug for at kunne kode selv for at lave en optimal webshop. Derfor gik jeg over til Prestashop, som jeg synes er meget lettere. Kan desværre ikke udtale mig om Wordpress-shoppen :-)
/Daniel
Opencart kunne også være en mulighed.
Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux ApS salg af foto på lærred
Fairtime Danmark sælger ure til mænd fra en lang række internationale brands. Se vores udvalg på www.fairtime.dk, hvor du bl.a. kan købe LÜM-TEC, TW Steel ure, MWG, U-BOAT, Davosa, Traser H3, Jacques Lemans og mange andre.
Interesseret i at integrere iBill med din Shopify shop? Kontakt os for en løsning.
Hej
Jeg laver rigtigt mange shops i Opencart og har det indtryk at de brugere som bagefter selv skal lave ændringer og lægge nye varer på finder Opencart let og overskueligt
Hav en god weekend derude i amino land
/ Morten
Kan se du deltager aktivt i promoveringen af Shopify (når jeg søger på Amino).Så ville høre om du kunne give mig en 2 minutters 101. i Shopify og integration af danske betalingskort - Hvilket betalingsmodul kan man benytte sig af? Og er de månedtlige 60$ godt givet ud?
Mvh.P.I.
Jeg skriver lige en pm så snart jeg kommet hjem, så kan jeg også formulere den ordentligt!