Køb et Amino Sponsorlink
Jeg har nu afsluttet sidste dag sammen med googles medarbejder som ringe mig op og tilbød mig 4 ugers gratis hjælp til:
Oprettelse af annoncer.Tilrettelse af annoncer.Optimering af de annoncer der kørte.
Vil dele det op i to Dele en + side og en - side først det gode.
+ SidenFik oprettet flere annoncer med et godt resultat, flere besøg samt flere kunder.Jeg fik forklaret alt det jeg kunne værer i tvivl om og kunne altid skrive en mail med spørgsmål.
- SidenSelvfølgelig skal der penge til at kører disse annoncer men Følte mig presset til at poste flere og flere penge i påtrods af det opsatte budget fra start var nået.
Og her kommer det største minus af alle.
ALLE ANNONCER OG FORBEDRINGER MM. Blev slettet da de 4 uger ophørte. så da jeg her sidst åbnede min Google adwords var det som om jeg lige har åbnet den. altså velkomst billede og det hele...
Så hvis jeg skal konkludere på dette for løb har det kostet mig nogle penge til at udvikle dette forløb MEN fik så heller ikke noget ud af det til sidst...
Mvh Kennetheboost.dk
Vil meget gerne høre jeres erfaringer med dette.
Hej..
Jeg har dog aldrig oplevet at de sletter ens kampagner efter 4 uger?.. Har også benyttes deres service, synes jeg fik en god behandling :)
Online Markedsføring fra Seo-optimeringen.dk • Kom til tops på → Google Søgemaskineoptimering & Online Markedsføring ← • Fair, effektiv og billigste priser • Kontakt mig i dag! - hvepse og hvepsebo
Oki må også indrømme det kom helt bag på mig da jeg så det... Var bestemt ikke forventet...
Det må da være en fejl, at dine kampagner er blevet slettet efter de 4 uger? Lyder helt forkert.
Ring til Google og hør om hvorvidt det kan passe - 7012 1511
Johannes
Ja til ROI - Online markedsføring v. Johannes Helleland
info@jatilroi.dk - www.jatilroi.dk - +45 6171 2111
AdWords - Analytics - Facebook
Sprog - dansk, norsk, svensk, finsk, tysk og engelsk