Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du den bedste bank for selvstændige?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 23. Mar 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Efter knap 3 år som selvstændig, er det ved (endeligt) at gå op for mig at Nykredit måske ikke er den bedste bank for en selvstændig erhvervsdrivende - eller måske har jeg bare været uheldig

Min kontakt i banken ved ikke meget om bankforretning, men mere om boligfinanciering, og det er ikke lige hvad jeg har brug for

Jeg skal bruge en effektiv netbank og en bank som kan tilbyde de relevante erhvervsprodukter som vi har brug for

Er der måske nogen der kender lige den helt rigtige bank man skal vælge, hvis man vil have mest mulig erhvervs support for pengene?

Meget gerne i Viborg omårdet, men ikke et krav :-)

mvh

Carsten

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten

Har du prøvet at tage fat i en erhvervsrådgiver i den afdeling hvor du er kunde?

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har Nykredit til både erhverv og privat. Jeg er utilfreds privat og tilfreds med mit erhverv. Jeg synes de klare det godt :) men nu er jeg dog heller ikke verdens største virksomhed. Mvh Martin

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det du skal bruge support til ?

De fleste banker har jo de samme produkter - blot forskellig pris.

Jeg er f.eks godt tilfreds med Nordea, men har heller ikke de store krav i hverdagen - jeg skal blot have noget netbank der virker.

Tilmeldt 14. Aug 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Carsten.

Jeg er ærgerlig over at høre, at vi ikke har formået at matche dine behov som selvstændig, og vil gerne i dialog med dig om, hvad vi kan gøre anderledes.

Du er meget velkommen til at kontakte til Nykredits kundeambassadør, som så vil hjælpe med den videre kontakt. Skriv til kundeambassador@nykredit.dk 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Nykredit har aldrig været særlig hensigtsmæssig som bank, fordi det aldrig har været deres hovedforretningsområde. I gamle dage var det en god kreditforening. Hvis du vil have erhvervssupport fra en bank, skal du vælge en som har en veludbygget erhvervsafdeling - men du skal nok regne med at du kommer til at betale for den. Du kunne overveje en rådgiver - f.eks. en revisor - som kunne stille krav til banken på dine vegne.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis dit privat engagement er spændende nok, vil mange banker tage dig som erhverv uden ekstra pris og lægge dig i erhvervsafdelingen
Ex Nordea har privat og erhverv med egne rådgivere men også speicial afd beregnet for små erhvervsdrivende med en erhvervsrådgiver der samtidigt kører det private og kan hjælpe med at optimere, uden gebyr for erhverv
Vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 22. Nov 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har Nykredit i dag, for det havde jeg privat. Jeg har ikke brug for meget hjælp, jeg klarer mig selv. Jeg har heller ikke indtil videre brug for kredit, tværtimod har jeg konstant 200-400000 stående på bankkontoen. Og nu kommer så frustrationen:

--

Jeg fik 0% i rente, kun ved at slå i bordet blev det sat til 0.25% (:-))

Jeg blev afkrævet 1000 kr per år for Netbank (som jo gør jeg kan servicere mig selv og ikke belaster banken), kun ved at slå i bordet fik jeg det fjernet

Jeg betaler ca 1 kr hver gang jeg selv via Netbank betaler en regning, det vil de ikke fjerne

--

Jeg anser mig selv for den ideelle kunde for en bank i dagens Danmark, passer mig selv og et ikke ubetydeligt indlån. Og så vil jeg ikke betale gebyrer for at have mine penge stående, og jeg vil have en ordentlig rente. Er der nogen der ved en bank som kan/vil tilbyde mig en sådan konto, og så får 200-400000 i indlån?

 

Hass Consult ApS, 31770747

Alt indenfor økonomistyring og Excel-udvikling, 20+ års erfaring

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikseren:
Jeg anser mig selv for den ideelle kunde for en bank i dagens Danmark, passer mig selv og et ikke ubetydeligt indlån. Og så vil jeg ikke betale gebyrer for at have mine penge stående, og jeg vil have en ordentlig rente.

Hvis jeg var bank ville jeg ikke betragte dig som "den ideelle kunde".
Jeg ville jo ikke kunne tjene penge på dig som kunde, medmindre du smider penge i nogle af vores produkter. Aktier, Pension m.m.

Til trådstarter:

Danske Banks erhvervsafdeling er yderst prof og er til at have med at gøre. Det er min opfattelse!

Tilmeldt 22. Nov 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Men bankerne skriger jo på indlån, og de kan så låne mine penge ud til en høj rente...

Hass Consult ApS, 31770747

Alt indenfor økonomistyring og Excel-udvikling, 20+ års erfaring

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)