Køb et Amino Sponsorlink
Om det er pandaen eller pingvin ved jeg ikke.... Det jeg ved er at overoptimering af feks ankerteksr i links ikke er så godt længere. Jeg har søgt og søgt uden at kunne finde et det svar jeg søger, nemlig hvornår er det overoptimering? Jeg tænker på tags, dem kan der jo være ret mange af på et websted...
Jo ankertekst er sindsygt vigtige. Bare du ikke linker til "stor dildo" hver gang du laver et link med anchortext.
Dine søgeord burde være under 5% keyword density af på dit site.
Svar nok?
Der er ikke nogen, der kender svaret vedr. Panda lige pt.
Læs mere om Online markedsføring og SEO optimering hos Connect-Media.dk | Amino | Ivækst
Lav dine sider naturlige og til mennesker, ikke til søgemaskiner, så skal det nok gå :)
Høy:Om det er pandaen eller pingvin ved jeg ikke.... Det jeg ved er at overoptimering af feks ankerteksr i links ikke er så godt længere. Jeg har søgt og søgt uden at kunne finde et det svar jeg søger, nemlig hvornår er det overoptimering? Jeg tænker på tags, dem kan der jo være ret mange af på et websted...
Ja, ingen kan svare præcist på det nu. Men her er vel det bedste bud på et svar på dit spørgsmål: http://www.micrositemasters.com/blog/penguin-analysis-seo-isnt-dead-but-you-need-to-act-smarter-and-5-easy-ways-to-do-so/
Mvh Anders Saugstrup
Nyt: Få Affiliate Marketing hjælp (Marketers.dk)
Elite Links Få links i en klasse for sig (video)
Ok. Det var bare det jeg ville have bekræftet. Takker for svarene..