Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en erfaren direktør til vikarbureau

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle.

Er der nogen herinde der kunne tænke sig at oparbejde et vikarbureau som er i fuldvækst.
Vikarbureauet har idag en omsætning på små 300.000 kr. om måneden og kan hurtigt stige til flere millioner.

Du skal have erfaring for vækst og salg, samt kende til plejesektoren.

Skriv tilbage.

Ps. Evt. kan vi tale om franchisetage i din del af danmark.
Ring til 42394239

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Opbyg vikarbureau: Det vil jeg gerne høre mere om. Jeg har stor erfaring med både vikarbureau og service-organisationer. Jeg har lavet turnaround for Atea Kbh. og Erhvervs-vikaren Århus. Jeg er meget inde i de økonomiske rammer og potentiale for denne type services. Jeg er pt. i Erhvervs-vikaren men er ved at være færdig med projektet. Du kan se et par af de annoncer jeg selv har lavet her på Amino under Erhvervsvikaren.

Du kan kontakte mig via lars@lpmathiasen.com mit website er www.lpmathiasen.com

Venligst

Lars P. Mathiasen

 

 

Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Det er desværre blevet skidt med vikarbureauet og det bliver nu lukket.
Grunden er, at der mangler drift styring.

Min medvirken har været konsulent til opbyggelse, men det har været svært.

Der manglet økonomi og den ene og anden direktør gik fra heletiden.

Jeg vil meget gerne tale med dig fortsat om vikarburau, da jeg har meget erfaring og tænker at jeg stadig gerne vil bygge noget op.

Kontakt mig på 22328713.

 

Tilmeldt 19. Mar 13
Indlæg ialt: 7
Fra  Aalborg pleje og rengøring Aps Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ved hvor svært det er, at drive virksomhed vi står med en pleje virksomhed i Aalborg kommune, og den er ved at lukke ned grundet vi har lavet fejl indberetning med moms, dette er noget skidt og jeg er derfor på udkig efter et nyt arbejde, jeg er uddannet social og sundhedshjælper og har mange års erfaring i plejesektoren, blandt andet som tidligere direktør i en stor privat plejevirksomhed i Aalborg og rebild kommune. Jeg har indgående kendskab til kommunerne rundt om i landet og ved også hvor man skal opsøge sine borgere..

Jeg har god kontakt til en tidligere kollega der har sit eget vikar bureau idag indenfor Handicap området med flest unge muskelsvinds sygdoms ramte de har døgn pleje hos..

Jeg håber du får startet noget op og evt ville maile tilbage om du kunne bruge sådan en som mig.

Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Natasja

Har læst din skriv og det ærgelig med de hændelser som gøre at I lukker ned.
Jeg havde et stort firma indenfor det din ven har og vi omsatte for 3 cifret million tal, men så kom janteloven henover og kommunerne betalte ikke os vores penge. Derfor måtte det hele blive lukket ned af den grund.

Jeg har meget erfaring og arbejder som konsulent for forskellige firmaer indenfor det sociale pt.

Vi kan snakke sammen og evt lave noget sammen, hvis du er interesseret.
Lave et nyt firma osv.

Kontakt mig på 22328713.

 

Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen er du startet op med vikarbureauer? Lad os tale sammen evt. Kontakt mig på sami.hansen@mail.com

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

det lyder spænnende :)

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Natasja skriver til dig fordi jeg kender meget til plejesektoren men mangler en god samarbejdspartner.
Er du interesseret i at starte et vikarbureau op indenfor niche område?!!
Ring til mig på 24221444

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)