Køb et Amino Sponsorlink
Artikel 1500 (á 1400-1600 tegn inkl. mellemrum svarende til ca. 225 ord): 120 kr.Artikel 2000 (á 1900-2100 tegn inkl. mellemrum svarende til ca. 300 ord): 180 kr.Artikel 2500 (á 2400-2600 tegn inkl. mellemrum svarende til ca. 375 ord): 225 kr. (Dem laver vi flest af.)Artikel 5000 (á 4850-5150 tegn inkl. mellemrum svarende til ca. 750 ord): 340 kr.
Alle priser er ex. moms.Tekster bestilles pr. mail til kjer@kjers.com - skriv "Bedre billige tekster 15%" i emnelinjen.
Jeg sælger mit fede hus - klik på billedet og se mere.
- Tekstforfatter med uddannelse, ekspertviden og mange års erfaring - kjer@kjers.com
- Partner i Tekstspot.dk - Landets bedste hold af freelanceskribenter.
Så går du bare igang med 10 x 375 ord
I samme gode kvalitet som du leverede de 2 artikler i dag :-)
Og emnet er elladcykel
TOPROBOT.DK
Robotplæneklipper diesel-dyserens Elcykler
For resten, Hans.Skal det forstås som ét link pr. ordre eller ét link pr. 5 tekster
Johnny Nielsen: For resten, Hans.Skal det forstås som ét link pr. ordre eller ét link pr. 5 tekster
Hej Johnny
Dine tekster er sat i gang - også selvom du bestiller her i tråden og ikke pr. mail :-)
Jeg kan godt se, at det ikke er formuleret helt præcist.Min tanke var ét link pr. 5 tekster.
VH Hans
Jeg tillader mig lige at gøre opmærksom på dette tilbud én gang til. Den normale rabatpolitik i dette koncept er, at der ikke gives rabat, så tilbuddet er enestående.
- og kapaciteten er ikke brugt op.
Venlig hilsen
Hans
Johnny Nielsen: Så går du bare igang med 10 x 375 ord I samme gode kvalitet som du leverede de 2 artikler i dag :-) Og emnet er elladcykel
Bare annuller den - Johnny ligger allerede alt for højt på søgningen "el ladcykel" :)
Spøg til side
Hans - gælder priserne også for div. produkttekster?
Mvh
Morten
Kontorstole Billige kontorstole - stort udvalg - læder kontorstole & ergonomiske kontorstole:
elcykel - 110km pr opladning - også engros
El ladcykel
WideEyes.dk & AAimport.dk:Bare annuller den
He he - er det OK, jeg lige vender den med Johnny først?
Og til det egentlige spørgsmål.Jo, vi laver også masser af produkttekster, så skyd bare løs.Men jeg er nok nødt til lige at se eksempel på, hvad du sender som grundmateriale, før jeg kan sige, om prisen holder.
Smid en mail :-)
Jeg deler opgaver ud til skribenterne kl. 20 i aften. Er der nogen, der skal nå at have tilbudstekster med til levering i denne uge, så kan det stadig lade sig gøre.
Der er to dage tilbage af dette glimrende tilbud.Nyd sommervarmen med nye tekster .
Takker for de 10 tekster, som altid er de perfekte
Hurtig levering.