Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Alt det andet..

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Jeg har et godt tilbud til dig!"

GRATIS Sikkerhedstest af din hjemmeside og webshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
Amino-karma 248
Fra Vejle
Tilmeldt 7. aug 12
Indlæg ialt: 57
Amino Plus

Fra InetSecurity ApS
Skrevet 09-08-2012 kl. 10:37
Gennemsnit 3.7 stjerner givet af 3 personer

Kære alle Aminoer

Vi har lyttet på feedback og har udarbejdet en løsning hvor du GRATIS kan få sikkerhedstestet din Hjemmeside eller Webshop (1 stk gratis test pr. kunde)

Uanset om din hjemmeside er programmeret af dig selv, eller om du kører CMS såsom Joomla, Wordpress, Phpfusion eller hvad de forskellige hedder, så tester vi dem gratis. På www.inetsecurity.dk kan du se hvad den gratis test indeholder, og hvad vi tager betaling. Men alle test af hjemmesider er GRATIS :)

Så skynd dig ind på vores hjemmeside idag, og tilmeld din hjemmeside til en gratis test.

Sikkerhedstest af Hjemmesider samt internetbutikker - Kontakt os idag for at få testet din online butik.

Hjemmeside: www.inetsecurity.dk - E-Mail: Salg@inetsecurity.dk - Tlf: 7557 7000

Juletilbud: Komplet opdatering, scanning, backup mv. af dit Wordpress ELLER Joomla site: 995 kr.

Amino-karma 2.263
Fra Haderslev
Tilmeldt 28. jun 10
Indlæg ialt: 510

Emil Stahl Pedersen
Skrevet 11-08-2012 kl. 03:37

Så er der bestilt en, selvom jeg ikke er et firma Smile

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Amino-karma 64.631
Fra KOKKEDAL
Tilmeldt 6. jun 08
Indlæg ialt: 15.358

hvordan tester du plug in på en side , skal du ikke have nogle koder der , for der står intet om du skal have koderne, men jeg forstår ikke hvordan du tjekker plug in ellers ?

følge min udvikling poledanser her  knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig 

Amino-karma 248
Fra Vejle
Tilmeldt 7. aug 12
Amino Plus
Anders A
Fra InetSecurity ApS
Skrevet 11-08-2012 kl. 16:51

Hej Mikael

Vi skal ikke have koder til at teste plugins mv. Vi skal bare vide hjemmeside adressen, men jeg kan se du allerede har bestilt en test, så du hører fra os :)

Sikkerhedstest af Hjemmesider samt internetbutikker - Kontakt os idag for at få testet din online butik.

Juletilbud: Komplet opdatering, scanning, backup mv. af dit Wordpress ELLER Joomla site: 995 kr.

Amino-karma 2.263
Fra Haderslev
Tilmeldt 28. jun 10
Indlæg ialt: 510

Emil Stahl Pedersen
Skrevet 11-08-2012 kl. 17:02

Man kan åbenbart ikke få en som privatperson...

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Amino-karma 248
Fra Vejle
Tilmeldt 7. aug 12
Amino Plus
Anders A
Fra InetSecurity ApS
Skrevet 11-08-2012 kl. 17:04

Hej Emil

Som jeg også skrev til dig i min mail, så handler vi kun med virksomheder.

Forsat god weekend.

Amino-karma 771
Tilmeldt 2. jun 11
Indlæg ialt: 219

Joachim
Fra EDB-Eksperten
Skrevet 11-08-2012 kl. 17:15

Vi har tilmeldt os og fået en mail om vores sider vil blive testet mandag :-) alt efter resultat kan det være det bliver postet her.

Super godt initiativ og godt med lidt fokus på sikkerhed.

Hilsen

Joachim Dahl

EDB-Eksperten.dk

EDB-Hosting.dk/com/ snart .net

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Amino-karma 248
Fra Vejle
Tilmeldt 7. aug 12
Amino Plus
Anders A
Fra InetSecurity ApS
Skrevet 11-08-2012 kl. 17:59

Kenneth (Brugernavn Boysen) fra sikkerhedseksperten.dk har også fået lavet en test, jeg ved han vil lave en anmeldelse og dele med jer herinde så i kan høre lidt mere om hvad han har fået ud af det mv.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)

RSS-feed