Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Hjælp til markedsføring & branding (Ikke internet)"

Denne video på min hjemmeside ?? hot or not :)

Side 1 ud af 4 (35 indlæg) 1 2 3 4 Næste >
Amino-karma 39.681
Tilmeldt 29. nov 10
Indlæg ialt: 0

Skrevet 08-08-2012 kl. 21:02
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 1 person

Hej aminoer

Jeg har lavet en video med vinduespolering (30 sek) og vil høre hvad i tænker om den på min hjemmeside

Skaber det lidt troværdighed eller måske tryghed ?

Kom med jeres mening

Video:

/Mikkel

Amino-karma 8.096
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. jun 09
Indlæg ialt: 1.920

Hej Mikkel, video på hjemmesiden bliver meget snart mere populært end nogensinde, så du er godt på vej vil jeg mene.

Videoen kunne blive endnu bedre hvis du starter med at vende mod kameraet og fortæller lidt om vinduespudsning og hvad man skal lægge specielt mærke til eller andre små tips og tricks som kunne være værd at nævne for at fremstå som pro vinduespudser :)

bagefter kunne du så vise din specielle og hurtige teknik som sikrer kunden 100% rene og flotte vinduer efter hvert besøg.

Evt. kunne du inddrage den tegner der laver videoer for $5 på fiverr.com hvor han tegner en lille historie om lige dit firma(den er nævnt her i dag)

god arbejdslyst vh Thomas

Amino-karma 2.518
Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. apr 12
Indlæg ialt: 598

Det ville helt sikkert være en god ide med en video på din hjemmeside. Men den video du linker til skaber ikke meget tryghed, med mindre folk bliver trygge ved at kigge på en der pudser vinduer bagfra. Videoen kunne bliver 100 gange bedre, hvis du fortalte lidt om jer, og vendte kameraet mod dig selv. 

Best regards / Bedste hilsner

Frederik - Stokholm Jewelry 

Amino-karma 39.681
Tilmeldt 29. nov 10

Slettet Bruger
Skrevet 08-08-2012 kl. 21:21

Hej begge to

Mange tak for jeres kommentarer, dem vil jeg tage til efterretning :)

Min tanke med videoen var at vise hvad en kunde kan forvente når jeg er ude at pudse :)

Men ja det er en god ide i kommer med der, at jeg kan vende mig om og måske forklare lidt for kunden :)

Amino-karma 226
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. jun 08
Indlæg ialt: 60

Hej Mikkel,

Jeg vil ligesom de andre sige, at det helt sikkert er en god idé med en video på hjemmesiden. Så ja, en video hvor du henvender dig til kameraet vil helt sikkert give mere troværdighed.

Du kan evt. overveje at få produceret en video professionelt. Det behøver ikke at koste en formue i dag Smile

Videoproducent hos Company Pictures

Amino-karma 64.631
Fra KOKKEDAL
Tilmeldt 6. jun 08
Indlæg ialt: 15.358

jeg synes video er godt lavet 

lav nogle flere korte versioner 

del alle de ting op du laver nyheder der sker 

cyklen vindus pudser 

om dig som vindues pudser 

ser dig vindus pudse etager ejedomme

snakker om dit vindus koncept 

og flere nye videoer løbende der forklare kort kontant hvad der sker og hvad du levere af service

følge min udvikling poledanser her  knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig 

Amino-karma 9.965
Fra København SV
Tilmeldt 2. aug 10
Indlæg ialt: 2.229
Amino Plus

Videoen er skam meget god og viser hvordan du udfører dit arbejde.

Den kan sagtens være på din hjemmeside, dog ikke på forsiden, måske under service hvor du viser hvad du kan og hvordan du gør. hvis det er en video du skal have på din forside så skal det være hvor man kan se dit ansigt og hvor du præsentere dig selv og din virksomhed.

Freelance grafiker | Logo designer | Grafisk designer - Visuel Identitet til dig der tager sin virksomhed seriøst.

Amino-karma 39.681
Tilmeldt 29. nov 10

Slettet Bruger
Skrevet 09-08-2012 kl. 05:23

mange tak begge to..

Videoen ligger inde under service og tanken var netop at vise hvad kunden skal forvente

pudsning og tørring af kanterne, done

Men vil prøve at lave en præsentation, måske:

Mit navn er Mikkel Friis, jeg er indehaver af Friis Boligservice.

Hvorfor få en vinduespudser istedet for selv at gøre det ? Jo tænk på den tid du skal bruge på at finde tingene frem og blande sæbe, samt døje med at nå alle steder ? Brug heller tiden på familien, så kommer jeg og gøre det nemt og hurtigt, imens der hygges med familien og til en pris alle kan betale...

Hvad tænker i om sådan en tale og så puds dem bagefter, måske sige et eller andet der efter

Mikkel

Amino-karma 10.370
Fra København Ø
Tilmeldt 30. aug 08
Indlæg ialt: 1.596
Amino Plus
BZR
Fra Baltzer Tekst
Skrevet 09-08-2012 kl. 05:48

Min første tanke: Hvorfor skal det gå så hurtigt?

Jeg går ikke ud fra, at dine kunder har nogen interesse i, at vinduerne skal pudses så hurtigt som muligt. Jeg vil hellere se dig give dig god tid, kræse for detaljerne og ikke mindst sørge for, at vinduesglasset bliver HELT gennemsigtigt. Dit tempo får mig til at tænke på, at du bare ordner mine vinduer hurtigt, så du selv kan nå flere vinduer på en dag.

Ellers ville jeg bruge det klassiske trick, som vi alle kender fra Cillit Bang-reklamerne. Sørg for at få svinet vinduerne lidt til, før du går i gang. Vinduerne ser næsten rene ud, når du begynder at pudse dem, hvilket ikke helt giver det samme indtryk. Du kan med andre ord skabe en langt mere effektfuld kontrast, hvis du bruger et møgbeskidt vindue som lærred.

Jeg er også enig med de andre i, at du er nødt til at vise dit ansigt, fortælle lidt om din virksomhed/teknik og det resultat, som kunden kan forvente. Husk på, at kunden hele tiden tænker: "Det er fint, men hvad får jeg ud af det?". 

Jeg tweeter om journalistik, iværksætteri og en masse andet:

Amino-karma 39.681
Tilmeldt 29. nov 10

Slettet Bruger
Skrevet 09-08-2012 kl. 06:05

Hej BZR

Super god ide med meget beskidte ruder, så folk virkelig kan se forskellen :)

Ang. tempo så ved jeg ikke om det skal sættes ned på videoen, tænker folk så ikke bare, han er langsom det er nok dyrt ?

Jeg har også ovenfor skrevet lidt om hvad det kunne indholde af tale, er det den stil du tænker ?

/MIkkel

Side 1 ud af 4 (35 indlæg) 1 2 3 4 Næste >

RSS-feed