Køb et Amino Sponsorlink
Hejsa
Er der nogen der kan anbefale en god IT Advokat som kender til branchen mv. Vi står overfor og skal have udarbejdet en række kontrakter, og orker ikke og skal fortælle endnu en advokat om hvad internettet er og hvor enter er på tastaturet osv ;)
Anbefalinger modtages med kyshånd !
Sikkerhedstest af Hjemmesider samt internetbutikker - Kontakt os idag for at få testet din online butik.
Hjemmeside: www.inetsecurity.dk - E-Mail: Salg@inetsecurity.dk - Tlf: 7557 7000
Juletilbud: Komplet opdatering, scanning, backup mv. af dit Wordpress ELLER Joomla site: 995 kr.
Hej Anders
Mit advokatkontor beskæftiger sig bl.a. med IT-virksomheder; både de allerede etablerede men også dem der er i vækst. Vi har mange, mange års erfaring med at bistå virksomheder som din.
Hvis du har lyst og interesse for at tage en telefonisk snak om det, så send mig endelig dit nummer eller din e-mail. Min e-mail er jorgen.bender.pedersen@magnussonlaw.com.
Mvh
Jørgen
http://dahllaw.dk/personer/person.aspx?pid=67
takker for svar, jeg kontakter lige begge !
Ang Dahllaw, kan det være jeg skal sælge en sikkerhedstest, mit browser plugin kom med 4 høj risiko huller da jeg benyttede linket ;)
Amino bliver hurtigt indekseret.
On topic kan jeg anbefale Kristian Holte fra KLAR Advokater. Han ved om noget, hvad det der internet er. :-)
Følg mig på Google Plus og få updates om SEO og affiliate marketing: +Halfdan Timm! :-)
Mine to vigtigste affiliate-sites: