Køb et Amino Sponsorlink
Er næsten færdig med min nye hjemmeside og bruger mit navn som undertitel, Syntes ikke det fungere optimalt, så kom gerne med forslag
http://personligtraener4u.dk/
Hvis du er en aktiv Amino som går op i træning, så tjek min facebook side ud... Der vil jeg løbende lægge træningstips ud https://www.facebook.com/traeningstips
Fedt fedt!
Dit slogan skal vel fange din målgruppe? er det professionelle idrætsfolk eller er det hr. og fru danmark?Jeg er selv instruktør og bestyrer mere eller mindre et center. Fedt der er andre fitness nørder herinde. Du kan tjekke mit projekt på www.Tyksaknejtak.dk Men sig lige hvem din målgruppe er så går jeg i tankeboksen!Thomas
Min målgruppe er den almene dansker, der ønsker professionel rådgivning...Mine kunder lige nu er alt fra en overlæge, 16 årig skole pige,kok,bankrådgiver og et ældre ægte par...
Arbejder ikke med sports specifik træning endnu, genoptræning lader jeg fysserne om...
Cool hjemmeside, godt gået med vægttabet...:-)
"Målbare resultater!"
"Nå dine resultater med den rigtige hjælp" "man skal yde før man kan nyde""Personlig træning - sundere livsstil""Opnå resultater med en personlig træner" "Personlig træner - professionel rådgivning og sundere livsstils"Bare et par shouts.
Tilpasset træning - der altid giver mening
"Du vil gerne være sund, ik' Mulle?" ;)
"Kan du tåle at lade være?"
"Fordi, din krop er et tempel"
Vind film på DVD og Blu-Ray, læs de seneste filmanmeldelser og se trailers for de nyeste film i biografen.
"Sammen kan vi nå dine mål""Jeg har opskriften på velvære, du er ingrediensen" - (evt. bindestreg sammen kan vi nå dine mål)Lige 2 gode til inspiration eller brug :)Fedt projekt, Go' vind herfra !Mvh.Jakob Frausing
Hej Claus,
Nu så jeg tilfældigt dokumentar programmet "so fucking special" hvor det blandt andet handlede om personlige trænere. Og ofte vælge man, at få en personlig træner fordi man ikke selv har den nødvendige motivation til at skabe de ønskede resultater.
Jeg vil derfor fokusere på ordet "motivation".
ex:
Personligtraener4u.dk
- Hvis du vil motiveres?
Held og lykke i fremtiden
Vh Kristian Nørgaard
Tak for jeres input, det satte tanker i gang...
Er kommet frem til, jeg vil arbejde ud fra nedenstående, hvis i evt. har forslag til en omformulering i en af dem , skal i være hjertelig velkommen til at sende den afsted
"Din genvej til optimal træning"
"Tilpasset træning til dig og dine behov"
"Professionel 1 til 1 træning - sammen skaber vi resultater"
"Din vej til velvære"