Køb et Amino Sponsorlink
Bogføringshjælp savnes hurtigt til ca. 900 bankkontolinjer. Det er et krav at det kan gå hurtigt.
Hej topbox,
Ja men det kan jeg sikkert godt udføre for dig - må dog lige vide lidt mere om hastigheden (tidsplanlægning) samt om hvad virksomhedens aktiviteter omfatter som eks.:
Handel-/produktionsvirksomhedEr der aktiviteter på udenlandske markeder Hvordan foreligger bilagene/bankudskrifterDebitor/KreditorstyringLagerstyringMomsregnskab
ect.
Lad os tale derom løser opgaver som konsulent/økonomistyring og bogføring!
Hvis du vil videre så send mig en mail: joma@stofanet.dk
mvh john sommer|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company||se: Om mig i min Amino-profil|
PM afsendt!Mvh. Martin
topbox: Bogføringshjælp savnes hurtigt til ca. 900 bankkontolinjer. Det er et krav at det kan gå hurtigt. Er det pga. at du skal have det gjort inden momsfrist d. 17. august, eller hvad er deadline?
Er det pga. at du skal have det gjort inden momsfrist d. 17. august, eller hvad er deadline?
123Regnskab.dk - Bogholder og revisor for iværksættere
Er det for samme firma som du efterlyste hurtig bogføring af i april?? så er det her også med årsafslutning ? eller er det ren indtastning? ER bilagene lagt i orden i forhold til "bankkontolinierne" eller skal dette også gøres? Hvor hurtigt er hurtig?