Køb et Amino Sponsorlink
Hej
Jeg modtager rigtig mange opkalds/dag med virksomheder der prøver at sælge sine varer til min virksomhed.
Må de det? Ellers skal jeg være reklame beskyttet før de ikke må det?
Man må gerne lave "kold canvas" på erhvervskunder, hvis de ikke er reklame beskyttet.
Stifter af MMAmania.dk
Jeg tror ikke det er muligt at blive beskyttet imod telefon sælgere! Men på den positive side, så bliver man hurtigt god til at afslutte samtaler hurtigt på en høflig måde.
Lundsby:Jeg tror ikke det er muligt at blive beskyttet imod telefon sælgere! Men på den positive side, så bliver man hurtigt god til at afslutte samtaler hurtigt på en høflig måde.
Førstnævnte kan man klare her http://www.cvr.dk/Site/Forms/CMS/DisplayPage.aspx?pageid=59. Sidstnævnte kan klares via det lokale posthus. Det er dog ikke sikkert, at den lokale post tror på, at det kan lade sig gøre, men det skulle det kunne pr. maj i år.
Det er super smart det vidste jeg ikke!
Tak til alles svar, fedt det vidste jeg heller ikke!
amino er et platform hvor man lærer ny ting hele tiden..:)
Vil lige tilføje at de færreste TM-bureauer frasorterer reklamebeskyttede virksomheder når de ringer rundt. Vi er et af de få TM-bureauer der gør det. Grunden til de undlader det, er at det er småbesværligt at frasortere + man ofte sælger til reklamebeskyttede virksomheder alligevel.
Synes det er super ærgerligt at lovgivingen ikke rigtig virker. Om ikke andet kan man hurtigt feje sælgeren af banen ved at sige man er "reklamebeskyttet"
VH
Johannes