Køb et Amino Sponsorlink
Faldt lige over det på TED:
http://www.ted.com/talks/matt_mills_image_recognition_that_triggers_augmented_reality.html
Aurasma hedder det og man kan allerede få det til smartphone.
Har siddet og leget med det lidt, egentlig meget sjovt!
Vil du stoppe med at ryge? så prøv en e-cigaret fra www.ecigaretten.dk
Har du selv prøvet at lave nogle?
Ikke til mit firma, har først lige opdagede det. :-)
men har lavet nogle tests bare for at prøve det.
Jeg ved de brugte det på spiderman 3D plakaten.
Problemet er vidst bare at man skal som det er nu subscribe til den man vil se film fra.
Skulle man dog ikke på spiderman plakaten da den var en "super aura" hvad end det betyder ;)
Whission:"super aura" hvad end det betyder ;)
Jeg tænker det betyder at selskabet bag spiderman filmen har betalt penge for at ingen andre kan pille ved deres plakat igennem det program. :)
Marketing101.dk - en blog om markedsføring. Pt et work in progress, jeg tager rigtig gerne imod idéer.
Hvis du bruger det som markedsøfring må du lige sige hvordan det går Nils :)
hm min tanke med super aura er umiddelbart at spiderman har betalt penge sådan så man slipper for at subscribe til dem.
Jo, men. Hvad så hvis dem du eller subscriber til har lavet deres egen video til spiderman plakaten?
Pas..
Det kan jo også ske nu, hvis man subscriber til 2 pers. i ens nærområde, der hver især har lavet en video på samme billede.
det bliver måske det nye Y2K
Whission:Hvis du bruger det som markedsøfring må du lige sige hvordan det går Nils :)hm min tanke med super aura er umiddelbart at spiderman har betalt penge sådan så man slipper for at subscribe til dem.
Whission:det bliver måske det nye Y2K
Uha, det lyder farligt