Køb et Amino Sponsorlink
Heeej Aminoer,
Jeg har tænkt på at få sat mit logo på bagruden af bilen, men er i tvivl omkring regler herom og om hvad som er den bedste løsning.
Er det noget med at det kun er gulplade biler som må have noget i bagruden? og er en bil på papegøjeplade at betegne som gulplade bil i dette tilfælde?
Hvordan er det med one way folie. Kan man sætte det på ruden af en hvidplade bil eller er der evt samme regler der?
Hvilken type folie ville være bedst at vælge?
Og så til sidst er det overhovedet den bedste løsning at sætte det i bagruden eller ville det være bedre med et mindre på bagenden af bilen selvom at man risikere at der vil komme farveforskel efter et stykke tid når man så piller det af?
Håber at i forstå min problemstilling og kan hjælpe mig. Ville også være rart hvis nogen havde nogle cirkapriser på udskåret folie i cirka str 700mm x 300mm.
Er der ingen som kan hjælpe ?
Hej!
Prøv at se dette link om streamere i bagruden.
Mvh. John
Udover at det ikke må tage udsyn, så er det et problem hvis der er viskere på bagruden, det holder folien ikke til.
Alt efter hvilken farve bilen har så er det til at fjerne folie og polere efter et par år uden at det kan ses.
Hvorfor ikke gå all in og få lavet den fuld dekoration af bilen ???!!!
TeddyC
I forhold til hvor du skal købe streamer har jeg gode erfaringer med foliekniven.dk. Her uploader du eget design og det er forholdsvis billigt. Brugte det under valgkampen med 2 store propaganda reklamer på hver side af bilen:) Og intet problem i at tage dem af efterfølgende.
Erhvervs- og HjemmeTjenesten
www.hjemmetjenesten.dk
Hej JB udskrådet folie i 30 cm x 70 cm er prisen kr. 210.- incl moms Du kan bare sende mig en mail på info@tatocar.dk med teksten m.m. så sender jeg et udkast til dig
Hilsen Henrikwww.TatoCar.dk
Tak for alle svarene :D
Hvad angår indpakning af hele bilen synes jeg det er for dyrt. Har overvejet en streamer på hver side i bunden eller en mindre på bagsmækken istedet. Kan godt se at folien kan komme i problemer med viskeren.
Nu har jeg en hvid bil og ved ikke hvordan den opfører sig i forhold til solen hvis der kommer folie på...
@ TatoCar.dk
Jeg har et logo som bare skal printes. Så der skal i realiteten ikke sættes det store op. Laver du udskåret folie?
Altså min viden siger mig at så længe du har højre sidespejl ( som alle har nu om dage? ) Så må du male din bagrude sort om du vil!
Så klistrer du bare bagruden til.
Hej ja jeg laver udskrådet folie, så prøv at sende det du har brug for til mig på en mail så laver jeg et udkast til dig med en pris info@tatocar.dk Mvh. Henrik Www.tatocar.dk
Jeg mente heller ikke en indpakning af bilen, men et design der passer til bilen i samme stil som hjemmesiden. For at det skal fungere som reklame på bilen skal der jo være mere end bare et logo, der skal også være webadresse, slogan. QR kode ..........