Køb et Amino Sponsorlink
Jeg vil høre, om der er nogle herinde der kender til en abonnementsservice, hvor man kan bruge dem til, at ens kunder kan betale med kreditkort, Paypal eller en anden form for betalingsmetode.
Grunden er at vi ikke ønsker at bruge PBS, da der er for stort monopol på det danske marked omkring betalingskort, og da vores kunder hovedsageligt er fra udlandet, ville det være godt, hvis vi kunne benytte os af en international mulighed.
Det eneste krav er, at det naturligvis skal kunne kodes sammen med vores system i form af et API - enten SOAP, JSON eller REST, som PHP understøtter. Det næste er, at de også skal kunne overføre penge til vores danske bankkonto.
Vi håber, at nogle af jer herinde, kan være i stand til at hjælpe os videre.
Er epay ikke løsningen med svensk indløser ? :)
Prøv at tage et kig på følgende, hvis I ikke allerede har:www.moneybookers.com
De skulle i dag også tilbyde abonnementbetalinger og er rimelig udbredt internationalt.
Paypal kan bruges til medlemskab, her er en liste med medlemskab Paypal PHP løsninger.
Siden i har lavet jeres eget CMS, så regner jeg også med at i kan lave jeres eget medlemskab system med Paypal, der er API ser det ud til.
Jeg ville helt sikkert bruge ewire.dk ;-)
Vh Jimmi
Hej Gridfog
Ved at dette er svar på et gammelt spørgsmål.
Jeg er lige startet med at arbejde for et firma som nu tager kampen op mod PBS. Vi kan håndtere det som du ønsker især omkring
abonnementservice. Giv mig et kald så skal jeg forklare nærmere.
mvh
Tom
40401520