Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er det bedste deal-site

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 21. Feb 12
Indlæg ialt: 130
Fra  Liv'IN - www.livin.dk Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

jeg har ledt på google efter nogle tal der viser hvilke deal-sites der har flest modtagere og eventuel en fordeling af hvem det er der modtager. (speciel aldersfordeling er interessant for os)

Så før jeg går i gang med at kontakte dem enkeltvis vil jeg gerne høre jeres erfaringer med de forskellige sites. 

På forhånd tak. Smile 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet 2 deal site, men fik ikke helt det forventet ud af nogen af dem :(

Dealdeluxe fik jeg 3 kunder hos og sweetdeal var det 68 kunder, men solgte 106 beviser..

Havde håbet på at 4 doble det 

/mikkel

Tilmeldt 27. May 12
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan,

Jeg vil klart anbefale, du ligger flere penge i den markedsføring du køre i dag med bedst ROI og derefter kører dit eget deals koncept på din frontpage. Du kunne f.eks aflægge et beløb på brug af Adwords for at kick starte kendsskabgraden til dit eget deal koncept. 

MVH

Jens Johannsen

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

De samarbejder på kryds og tværs, og de fleste betaler for at blivet eksponeret på bownty.dk som er en samleside.

De gange jeg har kørt deals, kommer henvendelserne fra alle mulige andre sider end hvor jeg har kørt den.

Jeg har valgt at køre samme deal med mellemrum på flere forskellige sider for at komme bredest muligt ud.

Jeg synes uanset det er fantastisk reklame man får ud af det.

Selve tallene omkring fordeling på køn, alder mv. , kan du få hos de enkelte udbydere.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

altså ikke faste kunder, blot de antal kunder der købte !!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Hvis du kunne have interesse i at markedsføre/sælge en deal igennem netto og deres tilbudsavis, er du mere end velkommen til at kontakte mig :-)

Mange hilsner

Brian Vangsgaard
Godeal.dk/Nettodeal

Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lige med på en lytter her. :)

Tilmeldt 8. Aug 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan

Da jeg har forbindelser til deal-aggregatoren Bownty, som samler alle deals på én hjemmeside, ved jeg lidt om hvilke brugere deal-siderne primært henvender sig til.

Faktisk er det ikke, som man skulle tro, mest unge der benytter sig af deals, men folk i alle aldersgrupper. Det er fortrinsvist kvinder, der køber deals - faktisk viser en undersøgelse, som Bownty har lavet, at 3 ud af 4 af dem der shopper deals er kvinder. Se fx denne artikel.

Håber det kan hjælpe dig :)

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Katrine23 > Mange deals er altså også målrettet kvinder.

Brunch, caféburger, sushi, skønhedsbehandlinger, wellness osv

Om det så er hønen eller ægget der kom først, ved jeg ikke.

Jeg venter stadig på en Dal Forno til halv pris :-)

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen, der kan afsløre, hvordan de forskellige dealsites tager sig betalt pr. solgte deal?

Ellers er det jo svært at regne på tallene for, hvad man skal kunne sælge sine dealprodukter til for ikke at ende med et underskud.

Jeg har kun fundet for et enkelt sted, hvor der står, at de tager 30% af salgsprisen. Men jeg håber så, at det må være salgsprisen ex. moms således, at de "kun" skal have 24 kr pr vare solgt til 100 kr i salgspris inkl. moms.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)