Køb et Amino Sponsorlink
Jeg vil til at lave en Domain Insight rang, denne er beregnet til at kalkulere hvor meget domænet er værd.
Hvilke faktorer ville være interessant?
Jeg har følgende faktorer gemt i database:
Alexa linksAlexa trafik rangAlder af domænePagerank af domæneEr domænet i archive.org?Er domænet i DMOZ?Og hvordan skal jeg tillægge de her faktorer værdi efter din mening?
Global internet radio · Overvåg de større danske handelssider · Onsdags lotto - en hobby side
Jeg er i gang med at flytte DomainsInsight.dk til en dansk hurtig server, så der er mindre delay på requests.
OG har du andre ideer eller kommentarer?
296 slettede domæner indtil videre i dag
Blandt andet pvp.dk og flere andre. Nudity.dk.
Ældste domæne i dag er 9 år gammelt
Tror det bliver endnu flere i morgen da det tit er den 15. i måneden hvor der slettes flest.
Virkelig fedt værktøj! Man får næsten lyst til at shoppe løs.
Mvh Daniel Nielsen- marketingmedarbejder hos online marketing bureau Atak Advertising & Marketing
Tom Frank Christensen:296 slettede domæner indtil videre i dag
Hvad tid er din scanning færdig? Bruger den her
http://www.webhosting.dk/cgi-bin/domainscannerview.pl
og den er færdig ca kl 00:45
Tom Frank Christensen:296
hvorfor har du kun 296 når webhosting.dk's scanner finder over 100 mere end din?
Søren.Pedersen: Tom Frank Christensen:296 hvorfor har du kun 296 når webhosting.dk's scanner finder over 100 mere end din?
Fordi jeg startede for 14 dage siden maksimalt
Plus at jeg måske nok finder mine domæner et andet sted end de gør? De er domaine sælgere, og altså har de fuld rettighed til at hente en total domæneliste fra DK Toastmaster, mens jeg finder mine ved generiske søgninger (Og så er domænerne der findes måske nok også mere værd - når de reelt set kan findes?).
Tom Frank Christensen:Fordi jeg startede for 14 dage siden maksimalt
Ok sådan, undrede mig bare over listerne ikke var identiske
Så er der (takket være Tabel Sorter) kommet en *NOGET* bedre sortering af de slettede domæner
Eksempel screendump nedenfor
Og ja - det er selvfølgelig stadig gratis at registrere sig :)