Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Administration & Finansiering

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Jura, kontrakter, lovgivning, ophavsret m.m."

Hjælp os med at hjælpe dig med Cookie-lovgivningen

Side 3 ud af 3 (25 indlæg) < Forrige 1 2 3
Amino-karma 722
Tilmeldt 29. apr 10
Indlæg ialt: 144
Amino Plus
Line
Fra Web Republic
Skrevet 06-08-2012 kl. 20:02

Flot arbejde!

Jeg kunne bestemt godt være interesseret i en "kedelig" grå-hvid udgave, når I har sådan en klar...

Dog tænkte jeg på, om der monstro kunne laves to versioner: En til webshops og en til websites... Jeg kunne i hvert fald forestille mig, at mine besøgende ville studse lidt over teksten "Så varerne bliver i indkøbskurven, når du tilføjer dem" (jeg sælger så ingen varer :-))

Skal du have hjælp til tekster eller banner? Hjælp til tekster og bannere

Er du hundeejer eller bare interesseret i hunde? Nyhedssite for hundeejere og andre hundeinteresserede

Kender du en tysker med hund? Hjælp til tyske turister der holder ferie i Danmark med hund

Amino-karma 13.875
Fra Kalamaria
Tilmeldt 9. jan 06
Indlæg ialt: 2.096
flag
Amino Plus
Anders Saugstrup
Skrevet 06-08-2012 kl. 22:47

Àsgeir Gunnarsson (Powerppc.com):

Rigtig flot grafisk opsætning og god information/guide til almindelige internetbrugere. Elsker KISS princippet.

Måske nogen der ville kode grafikken op til HTML/CSS. Så kunne diverse website nemt ændre eks. baggrundsfarve og tekst :)

De bedste hilser,

Àsgeir Gunnarsson

Tak, Àsgeir ! :-)

Det er mest praktisk at holde den som en grafikfil for os. Også selvom vi kommer til at bruge noget ekstra tid hos grafikeren for at få versioner klar, som passer til alles behov. 

At det er en grafisk fil, gør bla.a. at brugerne ikke risikerer duplicate content-problemer i forhold til SEO, hvis de indsætter grafikken på en side, som Google har lov at indeksere.

Så bare skriv her eller i en email til info@byens-advokat.dk hvilke farver eller til hvilken underside du gerne vil have en smuk version. :-)

Mvh Anders

Nyt: Få Affiliate Marketing hjælp (Marketers.dk)

Elite Links Få links i en klasse for sig (video)

Amino-karma 20.121
Fra København
Tilmeldt 13. feb 10
Indlæg ialt: 3.258
Amino Plus
igang
Fra My-phoneshop.dk
Skrevet 06-08-2012 kl. 22:56

Cap'n Halfdan Timm:
Vi har en tidlig version af infografikken til sites, der ikke benytter sig af eksterne annoncører, men hvorfor den ikke blev udviklet videre, må jeg være svar skyldig på. :o

Hvis I kommer videre med udviklingen af den, er jeg meget interesseret :o)

http://www.my-phoneshop.dk

mobildoktoren.dk - Professionelt mobilværksted med langt over 200.000 reparationer bag os

Amino-karma 10.317
Fra Aarhus N
Tilmeldt 12. jun 10
Indlæg ialt: 1.141
Amino Plus
Cap'n Halfdan Timm
Fra Firm 2, Halfdan Timm ApS
Skrevet 07-08-2012 kl. 15:50

Line og igang: Det lyder super godt!

Vi vil arbejde på at lave en version i to forskellige versioner, så den både kan bruges til dem med og uden indkøbskurv. På min egen personlige blog ser det også en tand sjovt ud, at varer nu skal tilføjes til indkøbskurven. q:o)

Jeg sender jer en besked, når vi har haft den dygtige designer til at kigge på det hele! :-)

Tak! 

Følg mig på Google Plus og få updates om SEO og affiliate marketing: +Halfdan Timm! :-) 

Mine to vigtigste affiliate-sites:

Amino-karma 276
Tilmeldt 2. aug 12
Indlæg ialt: 64

esbenjensen
Fra w
Skrevet 09-08-2012 kl. 17:47

Angående det offentlige overholdelse af cookie loven har jeg set at borger.dk har indført man skl godkende cookie før man går ind, og det er virkelig en dårlig brugeroplevelse man får.

Side 3 ud af 3 (25 indlæg) < Forrige 1 2 3

RSS-feed