Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Hjælp til markedsføring & branding (Ikke internet)"

Visitkort og klistermærker hjælp til sportsfotograf...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
Amino-karma 214
Tilmeldt 21. nov 11
Indlæg ialt: 50

Skrevet 05-08-2012 kl. 11:31

Er det nogen der ved hvor jeg kan få lavet mit logo som klistermærker jeg som sportsfotograf kan klister på mit udstyr når jeg er rundt i landet.

Logoer er ren tekst så det skal være gennemsigtigt der hvor der ikke er tekst.

Jeg kæmper meget med at få designet et ordentligt lækkert visitkort jeg kan dele ud de steder jeg fotografere sport.

Er der ikke nogen der kender nogle steder hvor man kan få inspiration eller "tips og trick" til hvad man skal gøre og ikke gøre når man designer et visitkort?

Jeg gider ikke at have et alm. standard visitkort som man kan designe online på mange producenters hjemmesider.

/Magnus

www.arnason.dk

Amino-karma 128
Tilmeldt 8. dec 10
Indlæg ialt: 37

Nicolai
Skrevet 05-08-2012 kl. 18:21

Hej.

Jeg kan godt lave et tilbud til dig på klistermærker til udstyr :-)

mvh

Nicolai

SANDBJERG FOTO & REKLAME

www.sandbjergsfoto.dk

info@sandbjergsfoto.dk

Amino-karma 158
Fra København
Tilmeldt 16. apr 11
Indlæg ialt: 46

Alex Sobocki
Skrevet 06-08-2012 kl. 12:04

Hej Magnus,

Vi laver både klistermærker og visitkort.

Nu nævner du at du ikke gider 'almindelige' visitkort, så har jeg måske noget der fanger din interesse ;)

Creative visitkort:

Over 100 forskellige papirtyper - forskellige teksturer, farver, overflader m.m. Mange muligheder for et VIRKELIG unikt visitkort :-)

Plastic visitkort:

Plastickort i tykkelserne 0,7mm, 0,5mm, 0,15mm i hvid pvc og 0,4mm gennemsigtig.

Se mere på billigstereklamer.dk

Hilsen
Alex 

Amino-karma 968
Fra Slagelse
Tilmeldt 23. jul 11
Indlæg ialt: 188

Prøv at gå ind på http://www.brandingserved.com og se efter visitkort. Der er også mange andre ideer og kreative brand designs som er super, super fede. Men husk, det er ikke altid at et visitkort skal være mange farver, med rigtig mange detaljer. Et logo i på den ene side af visitkortet og skrift på den anden er faktisk så enkelt at folk lægger mærke til dem. (Selvfølelig alt efter hvordan du vil fremstå)

Mvh. Daniel K. Petersen 

Grafisk designer, brand og idenditet Designerszone.dk Mit råd, prøv mig!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)

RSS-feed

Marketing & Salg (Ikke Internet) er venligst sponseret af: