Køb et Amino Sponsorlink
VestjyskDyremagasin:Kan man gøre det så simpelt, at hvis telefon 1 er slukket, går opkaldet videre til telefon 2?
Ja, er det ikke bare at viderestille til telefon 2 istedet for telefonsvare?
De forskellige typer af viderestilling har forskellige servicekoder. Du skal bruge servicekoden for den viderestilling, du vil aktivere.
Sådan aktiverer du viderestilling:Tast * * servicekode * telefonnummer (nummer der skal viderestilles til) # løft rør.
Husk du kan viderestille via din mobiltelefon. Sådan deaktiverer du alle viderestillinger:Tast # # servicekode # løft rør. Sådan ser du status på dine viderestillinger:Tast * # servicekode # løft rør.
hardworker: Læste lige tråden igen, og kan se, at flere henviser til services, hvor du kan få to SIM-kort tilknyttet samme nummer. Det er en dårlig løsning - der er i virkeligheden blot tale om en viderestilling, hvor det sekundære SIM-kort reelt set har et andet telefonnummer. Kig istedet på ringegrupper, som jeg nævnte før - så kan du oprette en ringegruppe til det pågældende telefonnummer, som de enkelte medarbejdere så kan melde sig aktiv/passiv i afhængigt af om de er på arbejde osv.
Læste lige tråden igen, og kan se, at flere henviser til services, hvor du kan få to SIM-kort tilknyttet samme nummer. Det er en dårlig løsning - der er i virkeligheden blot tale om en viderestilling, hvor det sekundære SIM-kort reelt set har et andet telefonnummer. Kig istedet på ringegrupper, som jeg nævnte før - så kan du oprette en ringegruppe til det pågældende telefonnummer, som de enkelte medarbejdere så kan melde sig aktiv/passiv i afhængigt af om de er på arbejde osv.
tak for det svar , så ved man det
følge min udvikling poledanser her knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig