Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Håndklæde producent søges.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet uden held at finde virksomheder i Danmark der har fabrikker i udlandet der kan lave håndklæder.. 


Det jeg søger er strand/bade håndklæder, men ikke helt normale:


Der skal tryk på og det lige fra håndklæder med det danske flag på til andre designs, da de skal indgå i en webshop..(strategi planerne)

Alibaba er der masser af producenter, dog er problemet der er så mange at vælge i mellem, og kvaliteten af håndklæderne er meget vigtig
og alt det med EU godkendelse af de stoffer der bruges osv. Derfor søger jeg danske kontakter, der har styr på det hele. 


Nogle der kan hjælpe lidt til med at finde de korrekte personer og ellers har andre råd?





 

Fra Haderup
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 44
Fra  Cottonquality.dk Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mihammed,

Jeg kan evt. hjælpe dig. Jeg har engro salg af forskellige tekstil produkter, herunder håndklæder og trykning kan der også tilbydes. Fortæl lidt emre og jeg skal, hvis du ønsker det, indhente uforpligtende tilbud på sådanne håndklæder.

Mvh

Leif

www.cottonquality.dk

Fra Haderup
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 44
Fra  Cottonquality.dk Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mihammed,

Jeg kan evt. hjælpe dig. Jeg har engro salg af forskellige tekstil produkter, herunder håndklæder og trykning kan der også tilbydes. Fortæl lidt mere og jeg skal, hvis du ønsker det, indhente uforpligtende tilbud på sådanne håndklæder.

Mvh

Leif

www.cottonquality.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)