Køb et Amino Sponsorlink
Webudvikling på den seriøse måde. WebShops, WordPress, CMS eller eget udviklet site. Du får altid en dedikeret udførelse af din opgave.
Spicy Web
Personligt benytter jeg Meebox - de kan klart anbefales!Ellers er der også UnoEuro, som jeg aldrig selv har brugt, men som jeg hører andre anbefaler
Jeg kan kun anbefale meebox hos unoeuro skal du betale ekstra hvis du skal bruge mail på flere end hoved domænet
Du kan også hos gigahost
Med venlig hilsen
Brian Jørgensen lobib.dk
Ved ikke helt hvad du snakker om alle domæner kan overføres til ens nuværende host
men kan da helt klart anbefale gigahost
Bruger selv gigahost for tiden og er ganske tilfreds med dem. Det skal lige siges at, de ikke rigtigt har nogle telefonisk support, men tilgengæld har de en super mail-support, samt en masse fede ekstra features. blandt andet et sms modul som flere af mine kunder er blevet supper glade for. Der er også Surftown, som jeg dog har knapt så meget godt at sige om.
Hej MartinVær professionel fra start af, vælg Meebox. Jeg har efterhånden prøvet mange tænkelige situationer med mange forskellige udbydere. Avancerede som simple ting. Meebox er det eneste sted jeg altid har fået svar på til tider ret tekniske spørgsmål. Og så har de en uovertruffen svartid på deres support :-)
Hold dig opdateret på den seneste fra House Connect med brugskunst online eller følg House Connect
Uanset dit valg af hostingudbyder, der tillader flere domæner og websites på samme webhotel, bør du være opmærksom på, at der bør opsættes optimal sikkerhed imellem domænernes fysiske placering på serveren.
Hos de fleste udbydere er de såkaldte addon-domæner blot undermapper til "hoveddomænet".
Det betyder, at bliver sikkerheden kompromitteret på websitet med hoveddomænet, vil der være en overhængende risiko for, at de øvrige websites på webhotellet også bliver ramt.
Det er der set adskillige eksempler på den seneste tid.
Du bør derfor stille krav til din fremtidige hostingudbyder om, at de som minimum kører en opdateret platform for det system, du vælger at køre, eksempelvis PHP, som benyttes til Wordpress, Joomla m.m.
Hvis du ikke selv har 100% styr på backup-procedurer og metoder til et vist niveau af sikring på dine websites, bør du enten bede hostingudbyderen om hjælp eller få andre fagfolk til det.
Nogle af de hostingudbydere, som ikke tilbyder de såkaldte addon-domæner, gør det ikke på grund af de åbenlyse ricisi, der er forbundet med det.
Når det er sagt, er der ikke noget galt i at benytte addon-domæner. Men det stiller som nævnt visse krav til IT-sikkerheden hos hostingudbyderen, på dit webhotel og dine sites.
Dbh. John
John Nielsen → fra Nielco IT, der hjælper virksomheder med IT-konsulentbistand, IT-sikkerhed, IT-support og andre former for IT-rådgivning.→ og fra OnlineSynlighed.dk, som rådgiver om søgemaskineoptimering og andre aspekter af virksomheders online synlighed.OnlineSynlighed.dk på Amino Bizz ✔
Jeg bruger GratisDNS og deres netplads.
Hilsen, Robert
Rejser til hele verden: book fly og hoteller online - ikke affiliate