Køb et Amino Sponsorlink
Fashion-Seller: Så er der sendt en mail til alle. Jeg beklager den lidt lange svar tid, men vi har mega problemer med internettet pt, så der er desværre ustabile svartider...
Så er der sendt en mail til alle. Jeg beklager den lidt lange svar tid, men vi har mega problemer med internettet pt, så der er desværre ustabile svartider...
jeg har ikke modtaget mail
Gps trackere til biler • Tilbud på Flådestyring/Elektr. kørebog • Joomla- WP- Templates
Mads: Du må meget gerne sende en opdateret liste af hvad du har tilbage til madsdamsorensen@gmail.com
Du må meget gerne sende en opdateret liste af hvad du har tilbage til madsdamsorensen@gmail.com
Mail er sendt ;D
Billige designer Solbriller hos Customfit.eu
Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...
madsbp: Jeg vil gerne have billeder, størrelser og pris på Adiddas trøjer og "poloer fra forskellige mærker" (hvis du har poloer fra lacoste eller burberry)
Jeg vil gerne have billeder, størrelser og pris på Adiddas trøjer og "poloer fra forskellige mærker" (hvis du har poloer fra lacoste eller burberry)
Vi har ingen Lacoste eller Burberry poloer desværre... Men hvad er din mail, så skal jeg sende dig info på resten ;D
Michael:
Fashion-Seller: madsbp: Jeg vil gerne have billeder, størrelser og pris på Adiddas trøjer og "poloer fra forskellige mærker" (hvis du har poloer fra lacoste eller burberry) Vi har ingen Lacoste eller Burberry poloer desværre... Men hvad er din mail, så skal jeg sende dig info på resten ;D
madsbjerrepedersen@gmail.com
Deleuran: jeg har ikke modtaget mail
Da mange spurgte efter Adidas info, så skrev jeg dem i tråden. Evt se dem herunder ;D
Her er et link til Adidas KLIK HER. 20 euro for tshirt eller 50 euro for trøjen...
madsbp:
Kan du sende Info om Adidas jakke til trillejohnsen@hotmail.com ville gerne købe mere end en hvis det er.(;
Skriv venligst private beskeder.
Mangler du et gratis værktøj til at lave Fakturaer i?Opret gratis Dinero konto i dag