Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Online marketing & salg på webshops & websites"

Shopify

Side 1 ud af 2 (11 indlæg) 1 2 Næste >
Amino-karma 2.233
Fra København
Tilmeldt 29. jun 10
Indlæg ialt: 519
Amino Plus

Fra idonet.dk
Skrevet 03-08-2012 kl. 11:48

Jeg kigger lidt på Shopify, og vil høre om andre har erfaringer med deres produkt?

Normalt hælder jeg til egenudvikling af webshops, men det kunne være en ide at afprøve et marked med løsninger der betales pr måned fremfor en færdigopbygget webshop fra dag 1.

Amino-karma 8.942
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. feb 07
Indlæg ialt: 2.099
Amino Plus
Ole Thorup
Fra Fairtime Danmark
Skrevet 03-08-2012 kl. 12:34

Hej Brian

Jeg har 3 webshops baseret på Shopify og har kun gode erfaringer. Jeg har en partner account hos dem, så jeg kan oprette en trial shop til dig, som ikke udløber efter 30 dage.

Hvis du er interesseret i det, så sig til.

Venlig hilsen
Ole 

Fairtime Danmark sælger ure til mænd fra en lang række internationale brands. Se vores udvalg på www.fairtime.dk, hvor du bl.a. kan købe LÜM-TEC, TW Steel ure, MWG, U-BOAT, Davosa, Traser H3, Jacques Lemans og mange andre.

Interesseret i at integrere iBill med din Shopify shop? Kontakt os for en løsning.

Amino-karma 116.968
Tilmeldt 20. apr 07
Indlæg ialt: 13.176

Jeg har kun gode erfaringer med dem også.

Amino-karma 2.233
Fra København
Tilmeldt 29. jun 10
Amino Plus
Brian Ph.  
Fra idonet.dk
Skrevet 03-08-2012 kl. 12:55

Hej Ole

Det må du gerne. Hvad skal du bruge af oplysninger?

Hvordan vælger man de billeder der skal køre i billedkarrusellen på forsiden?

Amino-karma 8.942
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. feb 07
Amino Plus
Ole Thorup
Fra Fairtime Danmark
Skrevet 03-08-2012 kl. 12:58

Opsætning af billeder mm til slideshow bestemmes af det design theme, som du vælger.

Send mig en email eller PM med (firma)navn, adresse og emailadresse til login, som du gerne vil have shoppen sat op med. Jeg vælger bare et tilfældigt design theme til at starte med, så kan du skifte det bagefter.

Fairtime Danmark sælger ure til mænd fra en lang række internationale brands. Se vores udvalg på www.fairtime.dk, hvor du bl.a. kan købe LÜM-TEC, TW Steel ure, MWG, U-BOAT, Davosa, Traser H3, Jacques Lemans og mange andre.

Interesseret i at integrere iBill med din Shopify shop? Kontakt os for en løsning.

Amino-karma 2.233
Fra København
Tilmeldt 29. jun 10
Amino Plus
Brian Ph.  
Fra idonet.dk
Skrevet 03-08-2012 kl. 13:23

Det gør jeg. Er det muligt at ændre mail mv efterfølgende?

Virksomhedsnavn og email er nemlig endnu ikke oprettet.

Amino-karma 8.942
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. feb 07
Amino Plus
Ole Thorup
Fra Fairtime Danmark
Skrevet 03-08-2012 kl. 13:24
Ja selvfølgelig, men vi skal jo starte et sted :-)

Amino-karma 2.233
Fra København
Tilmeldt 29. jun 10
Amino Plus
Brian Ph.  
Fra idonet.dk
Skrevet 03-08-2012 kl. 13:24

Jeg kan se at man ikke kan sende pm'ere til dig...

Amino-karma 8.942
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. feb 07
Amino Plus
Ole Thorup
Fra Fairtime Danmark
Skrevet 03-08-2012 kl. 13:27
Det skulle man kunne. Men ellers send til info@fairtime.dk

Amino-karma 3.687
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. jun 09
Indlæg ialt: 676
Amino Plus
Sander
Skrevet 03-08-2012 kl. 20:40

Jeg har ikke selv prøvet kræfter med Shopify, men hvis jeg på et tidspunkt skal lave mig en webshop, så overvejer jeg helt klart Shopify som løsningen. Jeg kender flere der bruger dem med stor succes, og deres priser er overkommelige. 

Samtidig har de nogle fine designs at vælge imellem, så ens butik kan se dejlig og indbydende ud. Du må endelig gerne skrive dine egne personlige erfaringer med Shopify, hvis du skulle få det afprøvet i nærmeste fremtid Skype-Wink

Side 1 ud af 2 (11 indlæg) 1 2 Næste >

RSS-feed