Køb et Amino Sponsorlink
Jeg kigger lidt på Shopify, og vil høre om andre har erfaringer med deres produkt?Normalt hælder jeg til egenudvikling af webshops, men det kunne være en ide at afprøve et marked med løsninger der betales pr måned fremfor en færdigopbygget webshop fra dag 1.
Hej Brian
Jeg har 3 webshops baseret på Shopify og har kun gode erfaringer. Jeg har en partner account hos dem, så jeg kan oprette en trial shop til dig, som ikke udløber efter 30 dage.
Hvis du er interesseret i det, så sig til.
Venlig hilsenOle
Fairtime Danmark sælger ure til mænd fra en lang række internationale brands. Se vores udvalg på www.fairtime.dk, hvor du bl.a. kan købe LÜM-TEC, TW Steel ure, MWG, U-BOAT, Davosa, Traser H3, Jacques Lemans og mange andre.
Interesseret i at integrere iBill med din Shopify shop? Kontakt os for en løsning.
Jeg har kun gode erfaringer med dem også.
Hej OleDet må du gerne. Hvad skal du bruge af oplysninger?Hvordan vælger man de billeder der skal køre i billedkarrusellen på forsiden?
Opsætning af billeder mm til slideshow bestemmes af det design theme, som du vælger.
Send mig en email eller PM med (firma)navn, adresse og emailadresse til login, som du gerne vil have shoppen sat op med. Jeg vælger bare et tilfældigt design theme til at starte med, så kan du skifte det bagefter.
Det gør jeg. Er det muligt at ændre mail mv efterfølgende?Virksomhedsnavn og email er nemlig endnu ikke oprettet.
Jeg kan se at man ikke kan sende pm'ere til dig...
Jeg har ikke selv prøvet kræfter med Shopify, men hvis jeg på et tidspunkt skal lave mig en webshop, så overvejer jeg helt klart Shopify som løsningen. Jeg kender flere der bruger dem med stor succes, og deres priser er overkommelige.
Samtidig har de nogle fine designs at vælge imellem, så ens butik kan se dejlig og indbydende ud. Du må endelig gerne skrive dine egne personlige erfaringer med Shopify, hvis du skulle få det afprøvet i nærmeste fremtid