Køb et Amino Sponsorlink
Mon ikke folk holder sig tilbage, af frygt for det bare er endda en tilbudsportal, eller andet koncept der bare giver håndværkerne endnu mere arbejde, dem er vi jo næsten blevet overrandt af her de sidste 6-8 år efterhånden.
Tømrer og snedker firmaet Koluda byg
Jeg har sendt PM, og håber det er et værktøj der virker!
Koludabyg:Mon ikke folk holder sig tilbage, af frygt for det bare er endda en tilbudsportal, eller andet koncept der bare giver håndværkerne endnu mere arbejde, dem er vi jo næsten blevet overrandt af her de sidste 6-8 år efterhånde
René Koluda, vi kan love dig og andre, at der ikke er tale om at stjæle hverken håndværkernes kostbare tid, eller deres surt tjente penge, men i disse såkaldte krisetider, er det måske derimod vigtig at stå sammen. Igennem dette arbejde for den fælles sag, mere indtjening til den enkelte håndværker, med absolut mindst mulige omkostninger. De griske bygge portaler kender vi vistnok alle sammen, så navne behøves vel ikke.
Tak for alle PBér det ser godt ud, men vi kan aldrig blive FOR mange.....Så fortsæt endelig, jo flere jo stærkere er vi "sammen". Og til alle jer som har sendt PBér, husk at holde tråden her oppe....
mvh
Pilotprojekt
nb. I får alle mail tirsdag / onsdag kommende uge som lovet i tidligere indlæg, men giv nu så mange som mulig chancen for at tilmelde sig, uagtet Amino ikke lige er stedet med mange håndværkere.
Super, så ville jeg da prøve lav det selv også, hvor der også er en del håndværkere inde...;)
Koludabyg:Super, så ville jeg da prøve lav det selv også, hvor der også er en del håndværkere inde...;)
René Koluda, du er alle steder
I morgen sender jeg dig lige en længere PB / mail, vi kender ikke hinanden, men....har fælles bekendte, har jeg fundet ud af, verden er lille, selv på nettet....
Piloten på Pilotprojekt
Ja, det er nemt at få lov til at sidde og beregne tilbud for portelerne, man hører dog desværre sjældent om håndværkere der har fået noget særligt egentligt arbejde ud af anstrengelserne.
Hvis jeres koncept er så genialt, skal i bare offentliggøre det og få lavet en god presse meddelse, så skal de rigtige håndværkere nok komme helt af sig selv, hvis der også er "rigtige" kunder.
Pilotprojekt: René Koluda, du er alle steder I morgen sender jeg dig lige en længere PB / mail, vi kender ikke hinanden, men....har fælles bekendte, har jeg fundet ud af, verden er lille, selv på nettet....
He he, ja... er aktiv en del steder....;)
Det er du velkommen til...:)
Sjovt nok Sven kender jeg faktisk også til dig, ligesom jeg kender til Koluda.
Sven, du får en invitation til at deltage, det lover jeg
Den kommer senest tirsdag sent, eller onsdag formiddag som lovet tidligere i denne tråd ...
Piloten, på Pilotprojektet, som ikke må få flere håndværker øl i dag....*suk*
Kan så oplyse til alle der har henvendt sig, at info komme onsdag omkring middag
Fortsat gos aften
Pilotprojekt:Kan så oplyse til alle der har henvendt sig, at info kommer onsdag omkring middag
Rettelse, info kommer omkring kl. 20.00 i aften, hvilke også er meget, meget ca. omkring middag
Trafikkøer er tidsrøvere, ligesom hasteindkaldte vigtige møder, beklager....
Piloten