Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regler vedr. opsætning af plakater og flyers

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Feb 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har et spørgsmål vedr. reglerne for at opsætte plakater på lygtepæle for et stort arrangement jeg skal afholde. Ligesom de forskellige Cirkus gør og mange andre der afholder noget. Planen er at sætte tynde PVC plader fast på pælene.

Ligeledes reglerne for at dele flyers ud i parkeringshuse og sætte dem i vinduesviskeren, er der nogen regler der forbyder dette?

Håber på lidt hurtug hjælp :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

LarsHH:

Hej Amino'er

Jeg har et spørgsmål vedr. reglerne for at opsætte plakater på lygtepæle for et stort arrangement jeg skal afholde. Ligesom de forskellige Cirkus gør og mange andre der afholder noget. Planen er at sætte tynde PVC plader fast på pælene.

Ligeledes reglerne for at dele flyers ud i parkeringshuse og sætte dem i vinduesviskeren, er der nogen regler der forbyder dette?

Håber på lidt hurtug hjælp :)

Vedr. lygtepæle, så skal du have tilladelse fra kommune.

Flyers i vinduesviskere er ikke lovligt. I princippet foregriber du dig jo på andres ejendom...!

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Flyers omdeling skal i hvert fald godkendes hos politimesteren, eller er dette ulovligt jf. Ordensbekendtgørelsen §9 stk. 3.
Københavns kommune har haft et høringssvar for at bekræfte at flyers omdeling (inkl. afsætning i vinduesvisker, eller cykelsadel overtræk m.m.) var en overtrædelse af denne lovgivning, og svaret var at det er en overtrædelse. 

Udfra trafiksikkerheden så tror jeg også du skal bruge tilladelse til at opsætte plakater, prøv politistationen. Det kan også være at kommunen skal godkende det? Men her er jeg ikke sikker ;-)

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan er reglen, hvis man smider en flyer´s i en postkasse ?

Fra Lyngby
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må du godt :) du skal bare overholde og ikke smide i, hvis der står ingen reklamer på postkassen.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

AP:
Hvordan er reglen, hvis man smider en flyer´s i en postkasse ?

Hvis den lander i min postkasse, med "reklamer nej tak" så får du en meget grim henvendelse om at lade være med at genere mig!

Og du kan være HELT sikker på at jeg aldrig kommer til at handle med/hos dig! Big Smile

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

www.FirmaPlan.dk:

Det må du godt :) du skal bare overholde og ikke smide i, hvis der står ingen reklamer på postkassen.

Det behøver han faktisk ikke - det afgør han selv. Nej Tak Til Reklamer er kun vejledende, som afsender selv kan vælge om man vil respektere eller ej...

Fra Lyngby
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja ok, men som fru Hartmann skriver, skal man nok ikke regne med at man får god respons :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

www.FirmaPlan.dk:

Ja ok, men som fru Hartmann skriver, skal man nok ikke regne med at man får god respons :) 

Ja,

det er så en anden sag, men jo også derfor de fleste vælger at følge forbrugerens ønske.
Men hvis det nu f.eks. i den pågældende sag måske drejer sig om et lokalt arrangement,
så tror jeg de færrreste vil hidse sig op over det. Måske vil de endda værdsætte at blive
informeret om dette...
Men igen - en vurderingssag...

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
Nej Tak Til Reklamer er kun vejledende, som afsender selv kan vælge om man vil respektere eller ej...

Kan være nok så korrekt, men det er ikke gennemtænkt fornuft at ignorere det!
De sidste der fik en grim mail herfra var Jehovas Vidner......

Det er jo ikke for sjov man sætter klistermærker på sin postkasse.

Og den med at sætte reklamer under vinduesviskeren på bilerne.... - MEGET dårlig ide. De fleste hiver den af og smider den fra sig - uden at læse den.
Og så ender "udgiveren" med at lave rigtig dårlig reklame for sig selv med det svinerei det efterlader - tænk over det, inden I spreder flyers ud i samfundet.

 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)