Køb et Amino Sponsorlink
Hej alle Aminoer.
Jeg går i min fritid rundt og tænker på at starte egen virksomhed.
Jeg ønsker at importere og videresælge varer og i den forbindelse mangler jeg et godt og (til at starte med) gratis program hvori jeg kan indføre mine tal. Lige pt bruger jeg bare exel-ark, men har læst flere steder at det ikke er tilstrækkeligt... :/
Nogen der kan hjælpe?
MVH Janni
Jeg bruger summasummarum fra visma - så vidt jeg husker er det gratis med 150 posteringer eller derunder?
http://web.vismaavendo.dk/produkter/summasummarum/?utm_source=Visma.dk%2Bproduktside&utm_medium=Visma.dk&utm_campaign=Fra%2Bvisma.dk%2Btil%2BSummaSummarum%2Bpr%C3%B8v
\Mikkel
Gratis tips til DIN webshop! Se mere på: shoptips.dk
Vil du have endnu flere input til SEO, Konverteringsoptimering eller Online marketing, så følg mig på Google+: +Mikkel Kongsfelt
Andre projekter: Forsikringsguide.NET
Du kan altid bruge Open Bravo
Winfinans small business kan du ha 1500 posteringer årligt i så vidt jeg vedJohn Sommer herinde anbefaler det ofte varmt og er hjælpsom
Venligst John H http://johnhannover.blogspot.dk/
Hej John mf,
Cookie:Winfinans small business kan du ha 1500 posteringer årligt i så vidt jeg vedJohn Sommer herinde anbefaler det ofte varmt og er hjælpsom
Endvidere er der en NET løsning som man kan køre med på hvis man ønsker det og hvis behovet for en væsentlig udbygning er der.
Og NEJ Jeg er ikke sælger, men bare en glad bruger - og jeg hjælper gerne andre igang med WinFinans Small Business - da jeg driver konsulent/handels virksomhed og anvender dette program i egen virksomhed men også for de af mine kunder der har behov for bogføringsopgaver.
Så ja kontakt mig hvis du mener dette program er noget du kunne bruge så sender jeg yderligere oplysninger men du kan som også sel google dette:Winfinans Small Business - og følg instruksen på web-siten!
God arbejdslyst
mvh john sommer|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company||se: Om mig i min Amino-profil|
Hej Janni,
Se dette svar til - Cookie:
Så ja kontakt mig Janni!!Hvis du mener dette program er noget du kunne bruge så sender jeg yderligere oplysninger men du kan som også sel google dette:Winfinans Small Business - og følg instruksen på web-siten!
Jeg bruger FinansCE light. Der er ingen begrænsninger i posteringer, men man har ikke alle funktioner. Dog klare det momsen for mig og kassekladen og så kan jeg udvide mod betaling, når jeg får brug for det.
Link: http://www.regnskabscenter.dk/
Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent
Det bedste råd jeg kan gi, er at prøve dig frem.
Prøv SummaSummarum, du kan downloade en gratis prøve version.
Prøv Saldi. Saldi er webbaseret, det kan rigtig mange ting, har integration til webshop, og kasse terminal, så mulighederne er rigtig mange.
Har du brug for mere konkret viden, er du velkommen til at kontakte mig.
Med venlig hilsen
Kim Malmberg.
www.upload-it.dkwww.webshop-luxus.dk www.odsherred-regnskab.dk
Du er meget velkommen til at se om der er et program du kan bruge på www.Start-Base.dk
Hej Cookie (john),
Netwærk - Netwærk - og gode tips - tak for dine input også denne!
Cookie:Winfinans small business kan du ha 1500 posteringer årligt i så vidt jeg ved John Sommer herinde anbefaler det ofte varmt og er hjælpsom
John Sommer herinde anbefaler det ofte varmt og er hjælpsom