Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

C5 light - udskrift til Excel

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Håber der er nogle der kan hjælpe, jeg sidder med c5 light, og vil have en balance overført til excel - men hvorledes gør man ??

Jeg har prøvet forskelligt, og måske kommer der også en fil, men hvor den ender henne ?? - og hvis jeg finder noget er det ubrugeligt.

 

Sender venlige tanker til dem der kan hjælpe.

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

 

Hvis du finder "noget ubrugeligt" på en placering på PC''en, må det være der den eksporterer alle filer til.

For at du kan åbne filen direkte skal den eksporteres som en HTML-fil. Alternativt skal den eksporteres som en tekst-fil - og hvis man prøver at åbne den direkte kan indholdet godt se ubrugeligt ud. En tekst-fil skal åbnes igennem excel, ligesom når man åbner en alm. excel fil (husk at indstille filtype til alle filer eller txt-filer - ellers søger den kun efter excel filer).

Når du åbner via excel skal man igennem en lille guide/tilretningsproces - her skal man "bare" følge vejledningen.

 

Kan du ikke få det til at virke, vil jeg gerne hjælpe dig. Så skal du sende txt-filen til bookkeeping@webbyen.dk - så skal jeg lave den til excel format for dig.

 

Med venlig hilsen

Mads Riber

bookkeeping

Fra Helsinge
Tilmeldt 12. Jul 05
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Hvis du køre på c5 ver. 4.0 har du mulighed for at udskrive direkte til excel

Regnskab ud af huset www.accp.dk

Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Den fil, der dannes ved valg af Tekstfil i udskriftsbilledet lander i C5-biblioteket og hedder enten standard.txt eller windows.txt alt efter version.

Ellers så som Lars siger kan du eksportere direkte til Excel - den kan faktisk også gøre dette i version 3 sp. 3.

Fra Midtjylland
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Hvis du sender din balance som kommafil, så spørger den selv til filplacering.

 

Såfremt du vælger at bruge udskrift funktionen og vil skrive til tekstfil, så kan du under parametre vælge sti og navn - parametre findes i udskriftboksen, når du har valgt at udskrive til tekstfil.

 

 

 

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej -magnus,

Arbejder med en C5 v.3.0 og vil gerne høre dig hvorledes du får data fra tabeller til en excel fil ?

på forhånd tak,

 

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)