Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Hjælp til markedsføring & branding (Ikke internet)"

Du har tre hverdage til at foretage ændringer af dit websted

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
Amino-karma 7.417
Fra Viborg
Tilmeldt 5. jun 10
Indlæg ialt: 1.537
Amino Plus

Har aldrig haft problemer med adsense før - og nu får jeg en mail om at jeg har 3 dage til at foretage ændringer...

Dog syntes jeg virkelig - at det er svært at finde ud af hvordan man skal forholde sig... Og hvordan man bekræfter det er fixet?

Og hvad mon der lige var galt med den side - nu er reklamerne på alle sider på norsk og svensk dele

Citat:

Denne meddelelse er sendt fra en e-mail-adresse, der kun benyttes til udsendelse af meddelelser. Du kan ikke sende e-mail til denne adresse. Besvar ikke denne meddelelse.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hej

I forbindelse med en gennemgang for nylig af din konto kan vi konstatere, at du i øjeblikket viser Google-annoncer på en måde, der ikke er i overensstemmelse med vores programpolitikker (https://www.google.com/support/adsense/bin/answer.py?answer=48182&stc=aspe-1pp-da).

--------------------------------------------------
EKSEMPELSIDE: http://svensk.viking-lotto.eu/19.vikinglotto

Bemærk, at denne webadresse er et eksempel, og at de samme overtrædelser kan forekomme på andre sider på dette websted eller på andre websteder i dit netværk.

KONSTATEREDE OVERTRÆDELSER:

Udgivere må ikke ændre indstillingerne for eller målretningen af Google-annoncer. Dette omfatter anbringelse af AdSense-annoncekoden i et "script til flydende felt" eller ændring af annoncemålretningen ved hjælp af skjulte søgeord eller IFRAMES.

KRÆVET HANDLING: Du bedes foretage alle de nødvendige ændringer inden for de næste 72 timer.

Hvis overtrædelserne bliver rettet inden for den ovenfornævnte tidsperiode, vil annoncevisningen ikke blive påvirket. Hvis rettelserne ikke bliver foretaget, og/eller der bliver fundet andre overtrædelser i løbet af gennemgangsprocessen, vil annoncevisningen blive deaktiveret for dit websted.

KONTOSTATUS: AKTIV

Din AdSense-konto forbliver aktiv. Men hvis vi fortsat finder problemer, kan vi eventuelt deaktivere hele din konto. Vi foreslår derfor, at du tager dig tid til nøje at gennemgå resten af dit netværk for at sikre, at alle dine øvrige sider overholder vores politikker.

Problem-ID# xxxxxxx
--------------------------------------------------
Tak for dit samarbejde.

Med venlig hilsen

Google AdSense-teamet
----------------
Du kan finde flere oplysninger om denne advarsel ved at besøge vores hjælp på: https://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=1342779&stc=aspe-ai4-da

Amino-karma 845
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. sep 10
Indlæg ialt: 198

Bo Lyhne
Fra Webfaktor
Skrevet 31-07-2012 kl. 08:42

Jeg kan ikke umiddelbart komme ind på siden og derfor ikke hjælpe med, hvad der konkret kan være galt.

Har du foretaget ændringer i setuppet eller layoutet af reklameblokkene? Kan det være det?

Jeg har tidligere modtaget en lignende besked og tog ingen chancer. Jeg gennemførte de ændringer, som de antydede ikke var i orden og lod så ellers siden være. Det gav ingen yderligere komplikationer. Man behøver ikke at bekræfte, at det er fixet - det tjekker de selv, men selvfølgelig bør man gøre mest muligt for at fixe så meget, som det kan lade sig gøre.

Tjen penge på at blogge - Min blog om at blogge og tjene penge samtidigt.

Amino-karma 7.417
Fra Viborg
Tilmeldt 5. jun 10
Amino Plus

Nej Meebox Cloud gør knuder nu igen

Kort sagt har jeg fjernet samtlige Adsense bannere.

Amino-karma 7.417
Fra Viborg
Tilmeldt 5. jun 10
Amino Plus

Tom Frank Christensen:

Nej Meebox Cloud gør knuder nu igen

Kort sagt har jeg fjernet samtlige Adsense bannere.

Tjener nemlig intet på dem derpå, så ud til højre

Amino-karma 845
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. sep 10
Indlæg ialt: 198

Bo Lyhne
Fra Webfaktor
Skrevet 31-07-2012 kl. 08:59

Så er det nok også langt den bedste løsning - better safe than sorry :-)

Tjen penge på at blogge - Min blog om at blogge og tjene penge samtidigt.

Amino-karma 1.080
Fra Næstved
Tilmeldt 7. feb 12
Indlæg ialt: 222

Hej tom ..
Hvorfor dropper du ikke bare google annoncer og bruger nogle andre ? .... jeg startet med at annoncer pa google men da jeg blev ved med at modtage mail om at mine annoncer ikke kunne godkendes pga div ting bl.a. for mange store bogstaver har jeg pt. opgivet og sa sparer jeg da de penge og har alligevel 2500 - 3000 besogende pr. mdr og det er jeg pt tilfreds med

Amino-karma 7.417
Fra Viborg
Tilmeldt 5. jun 10
Amino Plus

Peter Mortensen:

Hej tom ..
Hvorfor dropper du ikke bare google annoncer og bruger nogle andre ? .... jeg startet med at annoncer pa google men da jeg blev ved med at modtage mail om at mine annoncer ikke kunne godkendes pga div ting bl.a. for mange store bogstaver har jeg pt. opgivet og sa sparer jeg da de penge og har alligevel 2500 - 3000 besogende pr. mdr og det er jeg pt tilfreds med

Har forsøgt Partner-Ads, EuroAds og andre - ingen har så god en konvertering for MIG som Adsense desværre :S

Men så længe det er et nystartet site uden specielt meget trafik, så vil jeg ikke risikere min ellers så fine bi-indkomst fra Adsense

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)

RSS-feed

Marketing & Salg (Ikke Internet) er venligst sponseret af: