Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opstart af virksomhed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Jul 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 02:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino

Jeg står og opvejer at starte en virksomhed. har læst en del rundt omkring med de forskellige ting, dvs priser, internet løsninger og sådan.

Jeg skal lave en internet forretning med cykel dele og tilbehør. samt nok senere cykler. det skal være så folk også kan komme fysisk efter aftale at hente tingene og få lavet deres cykel mod selvfølgelig arbejdsløn. virksomheden bliver en enkelt mandsvirksomhed og er en "hobby" til at starte med. Vil godt være sikker på at have en fast indtægt, så i starten vil jeg have et fuldtidsarbejd ved siden af.

Har så et par spørgsmål:

Hvilken udbyder vil i vælge til internet hjemmeside?

kortudbyder( det vil være dankort og mastercard) mener det er primært det folk bruger? har kigget og snakket med teller, men om der er noget som er bedre og billigere?

hvad med kassesystem. det må gerne kunne være så man ligger faktura, momsregnskabet og lager ind med det samme?

kan man få et system som også laver om på ens hjemmeside på kassen. eller skal man have en computer ved siden af som kan det?

Jeg vil ikke bruge nogen af de penge som jeg kommer til at tjene, men hellere vil investere i virksomheden, indtil jeg kan leve af den. kan man så slippe for at betale den høje skat?

Hvilken fragtfirma er bedst og billigt til at hente vare og bringe det ud til kunderne?

Som jeg kan læse kan jeg trække mit moms fra med mobil, hvis jeg bruger den som erhverv og privat ved en faktura, er det korrekt?

mvh Paw håber i kan hjælpe:)

Fra Skive
Tilmeldt 5. Dec 11
Indlæg ialt: 61
Fra  HighHouse.dk SkiveLAN.dk Skrevet kl. 02:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Du kan tage et kig på Webstock.dk de leverer kasse og webshop system til billige penge.

Så kan du styre det hele fra en computer.

Din personlige skat og firma'et skat har ikke noget med hinanden at gøre.

Af dankort skal du have en aftale med PBS og for de andre kort vil jeg vælge Euroline

Der er næsten kun to muligheder for fragt GLS eller PostDanmark

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Paw.

Vil du have såvel fysisk butik med cykler, med kasse apparat og så en webshop til også? 

Som nævnt så er GLS og postdanmark to rigtig gode fragtselskaber.

Jeg vil anbefale dig at gå ind på http://epay.dk og læse dig til hvordan du gør der. De har en vejledning til hvordan du tilmelder dig de forskellige kort aftaler.

Vi kan godt lave en lækker webshop til dig for en god pris, men har ingen erfaring i at sætte kasseapparat op. Dens API kan vi sagtens integrer med webshoppen som laves i Prestashop der anses som det klart nemmeste shop system at arbejde i for uerfarne.

Du skal være velkommen til at se vores referencer og komplette løsninger på vores hjemmeside

Mvh. Jesper Krogfelt

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Tilmeldt 31. Jul 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 03:41
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil kører det som internet salg kun i første omgang.

Er kunderne tæt på, kan de hente varene hos mig, jeg vil ikke have en fysik butik. men kun et "lager"

vil kunne lave den mulighed, at hvis kunden køber nogen dele kan jeg sætte/skifte dem på deres cykel imod aftale. der skal selvfølgelig betales arbejdsløn.

efter hvor godt det går, vil jeg have et lille værksted hvor jeg laver cykler, så jeg kører et fast værksted samt webshop af dele og tilbehør.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)