Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig opstart af webshop til den kreative :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 11. Jul 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej brugere på Amino

Jeg har haft flere gode idéer til start af virksomhed. Men nu føler jeg, at jeg har den helt rigtige.

Jeg vil gerne starte en webshop, men mit kendskab til salgnettet er begrænset.

Jeg har selv idéen til logo og udsende osv.

Hvis jeg gerne vil starte billigt op, med f.eks. et udkast af designet til siden til webmaster, hvilket program kunne så bruges?

Hvis jeg gerne vil have viden omkring handel på nettet, hvor skal jeg så starte. Synes meget af det jeg finder, bl.a her på siden, bliver beskrevet meget i fagsprog.

Jeg er som sagt ret blank på området, så udgifterne skal være minimale her i starten.

Ha' en god dag

Mvh. Dennis

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis.

Hvilke spørgsmål er det helt konkret du søger svar til??

Paint vil nok være bedst for en der ikke har erfaring i billedebehandlings programmer som Photoshop osv. 

Det at lave et design udkast til en webdesigner er som regel ikke nødvendigt, en forklaring er rigeligt og så skal de professionelle nok få lavet et fedt design og en lækker webshop til dig.

Hvis du står og mangler et professionelt web bureau til at lave en webshop til dig vil jeg gerne byde ind med vores kompetencer.

Du kan se vores referencer og komplette hjemmeside pakker som jeg er sikker på du vil finde spændene og billige hvis du klikker her på EuDesign.dk 

Det at starte og drive en webshop er utrolig spændene, det noget af det mest lærerige og fantastisk oplevelse idet man i processen automatisk bliver klogere dag for dag der går. Man lære folk at kende, man læser sig klogere, snakker med folk der giver gode råd og fif, man tester selv ting og afprøver mulighederne i sit system og som tiden går bliver man en ørn til at drive sin webshop. 

Spring ud i det :) Der vil du lære af dine fejl og blive en bedre købmand.

Indtil da så brug de kloge hoveder her på Amino til at svare på dine spørgsmål.

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Tilmeldt 15. Feb 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt billig opstart..

Onlinesalg.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 11. Jul 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Nok lige en tand for billigt, men rigtig mange tak :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 11. Jul 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen. Fik svar på mine spørgsmål og blev lidt klogere efter et kig på din side.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)