Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Online marketing & salg på webshops & websites"

Promovering af min IOS App

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
Amino-karma 364
Tilmeldt 25. feb 12
Indlæg ialt: 88

Skrevet 30-07-2012 kl. 18:32

Hej, 

Beklager hvis denne tråd er smidt ind det forkert emne, men vidste ikke helt hvor den hørte hjemme.

Jeg har et spørgsmål mht. promovering af min App eller Apps i fremtiden, hvordan reklamere jeg for den? Jeg tænker på, hvor jeg gør det, nu når det mobil brugerne jeg skal have fat i?

Andet spørgsmål, er det en god ide at bruge Iads eller er der noget lign. det til IOS Apps? Og hvordan kommer jeg på Iads eller andre lign med det? Kender godt til Adwords og det synes jeg det er mere lige til at gå til...

Pft.

Amino-karma 3.374
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. okt 08
Indlæg ialt: 881

Tror det vil hjælpe super meget hvis du fortæller lidt om hvilke app det er eller i det mindste hvilke branche du vil henvende dig til..

Hvis det er til gamle mennesker som ikke har mobil så er det jo lidt en anden tilgang end hvis det er unge teenager som ikke har penge på kontoen osv.

kh

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Amino-karma 364
Tilmeldt 25. feb 12

Lars Christensen  
Skrevet 30-07-2012 kl. 19:29

Hej, ja det har du selvfølgelig ret i, det er egentlig ikke nogle specfik app, du kan se det jeg har lavet indtil videre på www.lhcreative.dk (dem jeg har lavet nu er kun for sjov, for at lære hvordan det fungere). Det er mere generel forespørgsl om de app jeg har lavet og dem jeg er ved at lave og dem der kommer. Hvordan jeg for dem til at blive set.

Amino-karma 17.946
Fra Fredericia
Tilmeldt 8. maj 07
Indlæg ialt: 3.505
Amino Plus
Remydk
Fra REMYYMER Solutions
Skrevet 30-07-2012 kl. 20:05

Synes den ser fed ud. Held og lykke med det Yes

Amino-karma 364
Tilmeldt 25. feb 12

Lars Christensen  
Skrevet 30-07-2012 kl. 20:33

Tak :) men håber der er nogen der har erfaring med "reklame" af apps da jeg ikke mener det er det samme som at reklamere for websites. Men ret mig endelig hvis jeg tager fejl.

Amino-karma 64.631
Fra KOKKEDAL
Tilmeldt 6. jun 08
Indlæg ialt: 15.358

lhcreative:

Hej, ja det har du selvfølgelig ret i, det er egentlig ikke nogle specfik app, du kan se det jeg har lavet indtil videre på www.lhcreative.dk (dem jeg har lavet nu er kun for sjov, for at lære hvordan det fungere). Det er mere generel forespørgsl om de app jeg har lavet og dem jeg er ved at lave og dem der kommer. Hvordan jeg for dem til at blive set.

lav din hjemmeside større lig mere viden på den omkring den app

mere tekst gør der er indhold til søgemaskiner

lige gerne videoer på siden

få gang i den social aktivitet facebook og google plus

skriv en presse meddelelsen omkring denne her app

ideer ekstra til din side er her http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx

følge min udvikling poledanser her  knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig 

Amino-karma 331
Fra Fredericia
Tilmeldt 3. maj 12
Indlæg ialt: 93

Brian Dinsen
Fra mitAPP.dk
Skrevet 31-07-2012 kl. 09:37

lhcreative:

Andet spørgsmål, er det en god ide at bruge Iads eller er der noget lign. det til IOS Apps? Og hvordan kommer jeg på Iads eller andre lign med det? Kender godt til Adwords og det synes jeg det er mere lige til at gå til...

Pft.

Se den tråd her: http://www.amino.dk/forums/t/163642.aspx#1104942

iOS-udvikler
Søg i App Store: Dinsen.biz

Amino-karma 2.098
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 4. maj 12
Indlæg ialt: 345
Amino Plus
Jakob Bank
Fra Bank under bordet
Skrevet 31-07-2012 kl. 09:40

Du kan få din app anmeldt på forskellige sites, der laver app anmeldelser (subjektivt udvalgt eksempel.)

Vær dog opmærksom på, at du ikke kan købe dig til en god anmeldelse, så hvis din app er middelmådig, kan det give bagslag.

Du er velkommen til at smide mig en mail eller PB, hvis du har spørgsmål.

Hvad er bedre end en flot hjemmeside? En hjemmeside, der skaber kunder.

Jeg gør det, der virker. Ikke det, man "bør" gøre.

Amino-karma 364
Tilmeldt 25. feb 12

Lars Christensen
Skrevet 31-07-2012 kl. 17:25

Mange tak for alle de gode forslag, og hvis der flere så kom bare med dem :) Jakob, kan være jeg smider din en mail når det bliver mere relevant. Pft.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)

RSS-feed

E-handel, Internet & Online marketing er venligst sponseret af: