Køb et Amino Sponsorlink
GrN.dk - Logistik og regneark:Winamp
+ noget godt musik til når arbejdet skal udføres ;)
BILLIGE TEKSTER - TJEK PROFIL // www.gocykel.dk byder på billige og funktionelle cykelholdere.
Hej!Nu da dette indlæg handler om programmer, så kunne jeg passende spørge, om der er nogle, som kender et godt backup-program til windows baserede computere (helst freeware)?
Bruger selv Mac, og skal hjælpe en kammerat med at tage backup, men kender ikke et godt program til windows. Nogle der har gode erfaringer med sådan et? :-)
Skivoksning.dk
Vi vokser, sliber og reparerer dine ski eller snowboard til gode priser.
Husk at installere Dropbox også! Genialt program:)
Affiliate link fjernet af moderator
GrN.dk - Logistik og regneark: Filezilla er også mit foretrukne FTP-værktøj. The GIMP - grafisk redigering. 7-zip til pakning og udpakning af filer - gratis alternativ til winrar. Google Chrome, herre sej browser, sammen med Firefox og måske Opera :D Libreoffice Windirstat Audacity Virtualdub League of Legends LOL :-) Gmail Notify Winamp
Filezilla er også mit foretrukne FTP-værktøj.
The GIMP - grafisk redigering.
7-zip til pakning og udpakning af filer - gratis alternativ til winrar.
Google Chrome, herre sej browser, sammen med Firefox og måske Opera :D
Libreoffice
Windirstat
Audacity
Virtualdub
League of Legends LOL :-)
Gmail Notify
Winamp
Vil mene der lige skal tilføjes CutePDF, en fantastisk virtuel printer. Den kan printe alt til en PDF fil :)
VLC er et must, da det afspiller alt :)
Supportmand.dk - IT Konsulent - IT Rådgiver - Systemadministrator
Jeg er ikke helt enig angående CutePDF. Det meste software kan efterhånden gemme i PDF. Et bedre alternativ til CutePDF er PDF-creator :-)
BalleDyreklinik.dk - dygtig dyrlæge i Silkeborg - Amino rabat 5%
Windows 7
REGNSKABSPROGRAM 149,- kr.FAKTURA PROGRAM 99,- kr.Mobil abonnement oversigt
Hey
Smider lige Evernote, Mikogo og Skype ned i gryden også. Avast Antivirus har jeg også gode erfaringer med. AVG har jeg dog hørt skulle være et overstået kapitel.
Har du rigtig god tid, så vil jeg da anbefale en kop kaffe i selskab med den her liste: http://www.addictivetips.com/windows-tips/150-best-windows-applications-of-year-2011-editors-pick/
God fornøjelse og tillykke med det nye vidunder :)
Mvh. Julie
Audioprint - transskribering af lydfiler på dansk og engelsk. Se priser og få gode råd i guiden til transskribering.
For mig er alle programmer der er vigtige - mange
UltraEdit (Programmering)
WinSCP (Upload)
Office 2010
Adobe pakken
Putty (SSH)
Alle browsere til test af sider
IETester (Til at teste i tidligere IE versioner).
Teamviewer (til at fjernstyre mine kunder - så er der ro fra dem).
PicPick (Screengrab tool)
Avast Antivirus (Free)
WinRar
Global internet radio · Overvåg de større danske handelssider · Onsdags lotto - en hobby side